رتبه دوم کشوری گیلان در کاهش تلفات تصادفات داخل‌شهری

۱فروردین ۱۳،

رئیس پلیس راهور گیلان خبر داد

رتبه دوم کشوری گیلان در کاهش تلفات تصادفات داخل‌شهری

رئیس پلیس راهور گیلان گفت: گیلان در سال ۹۱ در کاهش تلفات ناشی از تصادفات رانندگی داخل‌شهری رتبه دوم کشور را کسب کرد.

 

به نقل از فارس، سیدتقی امینی امروز  با اشاره به اینکه اقدام‌های خوبی در حوزه پلیس راهنمایی و رانندگی استان در سال ۹۱ صورت گرفته است، اظهار داشت: در سال ۹۱ در بخش‌های مختلف ترافیک، کاهش خوبی داشتیم.

وی افزود: گیلان در سال ۹۱ در زمینه کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی داخل‌شهری پس از تهران رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان، کسب رتبه دوم کشوری پلیس راهور این استان در کاهش تلفات ناشی از سوانح رانندگی در سال ۹۱ را یکی از موفقیت‌های بزرگ نام برد و اذعان داشت: در سال ۹۱، سوانح رانندگی منجر به فوت نسبت به سال قبل، ۹۴ نفر کاهش داشته است.

امینی، اصلاح هندسی در حمل‌ و نقل شهرداری و به حداقل رساندن سرعت‌گاه‌های داخل‌شهری استان را از جمله عوامل کاهش میزان تلفات ناشی از سانحه رانندگی عنوان کرد و گفت: نصب دوربین‌های مداربسته ثبت تخلفات در نقاط اتفاق‌خیز به صورت جدی دنبال می‌شود تا وضعیت ترافیک به خوبی کنترل شود.

وی افزود: دوربین‌های مداربسته پلاک‌خوان می‌توانند، تخلفات را ثبت کنند و با تجهیز این دوربین‌ها شاهد کاهش تخلفات خواهیم بود.

رئیس پلیس راهور گیلان با تأکید بر اینکه شهرداری باید خط‌کشی برای گذر عابر پیاده را پررنگ‌تر انجام دهد، یادآور شد: جریمه رانندگان متخلف روی خط عابر پیاده، ۲۰ هزار تومان است.

وی دربارهٔ رسیدگی به خسارات تصادفات داخل‌شهری متذکر شد: در سال ۹۱ رانندگانی که بالغ بر سه میلیون و ۵۰ هزار تومان خسارات داشتند، کروکی کشیده نمی‌شد؛ امسال نیز رانندگانی که به هنگام تصادف داخل‌شهری مبلغ سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خسارت ببینند، نیازی به کروکی نیست و می‌توانند به شعبات بیمه مراجعه و خسارات خود را دریافت کنند.

شنبه ۳ فروردین   ۱۳:۳۵

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.