رجب‌زاده: از گل نشدن توپ‌هایمان کلافه‌ایم

۲۱فروردین۱۳،

مهاجم ذوب‌آهن از این‌که تیمش موقعیت‌های گلزنی بسیاری را خراب می‌کند، اظهار ناراحتی کرد و گفت امیدوارم در دو بازی آخر بهتر عمل کنیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهدی رجب‌زاده پس از تساوی تیمش برابر پرسپولیس در هفته سی‌ودوم لیگ برتر فوتبال گفت: فکر می‌کنم که خوب بازی کردیم؛ چراکه به هر سه امتیاز نیاز داشتیم ولی برخلاف جریان بازی و با وجود فرصت‌های خوبی که داشتیم، گل خوردیم.

او در ادامه افزود: مثل همیشه موقعیت‌های بسیاری برای گلزنی داشتیم و می‌توانستیم با اختلاف چند گل پرسپولیس را شکست دهیم. حریف هم به جز گلی که زد، هیچ فرصتی برای گلزنی نداشت.

مهاجم ذوب‌آهن دربارهٔ وضعیت تیمش در جدول رده‌بندی گفت: این خاصیت فوتبال است و انگار دارد ما را به هفته آخر سوق می دهد. در نیم فصل دوم بازی‌های خوبی را انجام می‌دادیم اما نمی‌توانستیم گل بزنیم. از این وضعیت خودمان هم کلافه و امیدواریم در دو بازی آخر بتوانیم خوب گلزنی کنیم.

رجب زاده در پاسخ به این سوال که آیا احتمال ۱۸ تیمی ماندن لیگ برتر سبب نشده که بازیکنان این تیم سست شوند، اظهار داشت: این حرف را قبول ندارم؛ چراکه اگر این‌گونه بود در بازی ما معلوم می‌شد، امروز تا دقیقه نود حمله کردیم و اصلا طوری نبودیم که سبب شود بگویید، سست بوده‌ایم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.