رحمانی: فولادی هستم وهرچه دارم از این‌تیم است

۱۰اردیبهشت،

به گزارش سایت رسمی باشگاه فولاد خوزستان، بختیار رحمانی که امروز قرارداد خود را با باشگاه فولاد خوزستان را تمدید کرد، اظهار داشت: بنده همواره و همه جا گفته‌ام که یک فولادی هستم و هرچه دارم از این باشگاه است و تا وقتی که مرا بخواهند با علاقه در این باشگاه خواهم ماند و با پیراهن فولاد به میدان خواهم رفت.

وی افزود: در روزهای قبل برخی رسانه‌ها خبرهایی مبنی بر مذاکره بنده با برخی باشگاه‌های دیگر منتشر کرده بودند که با دیدن این خبرها به نوعی آزرده خاطر شده بودم، خدا را شکر می‌کنم که امروز با حضور در باشگاه و مذاکره با سیف‌اله دهکردی مدیرعامل باشگاه، تکلیف من مشخص شد و با آسودگی خاطر بیشتر توانم را برای کسب پیروزی در بازی‌های آینده و ان‌شاء‌الله کسب سهمیه آسیا به کار خواهم گرفت.

بختیار رحمانی با اشاره به فضای تیم فولاد و شرایط دیگر بازیکنان تیم که قراردادشان در انتهای این فصل به اتمام می‌رسد، اظهار کرد: به عنوان کاپیتان فولاد خوزستان به هواداران این تیم اطمینان می‌دهم که همه بازیکنان علاقه دارند که در این تیم بمانند. آرش افشین، عبد‌الله کرمی، مهرداد جماعتی و بقیه بازیکنان حضورشان در فولاد را یک نوع وظیفه می‌بینند چرا که همه ما از بازیکنان پایه فولاد بوده‌ایم و هرچه امروز داریم و به هر سطحی از فوتبال که رسیده‌ایم مرهون تلاش‌های اشخاصی هستیم که در باشگاه فولاد حضور دارند و برای‌مان زحمات زیادی کشیده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برخی مسائل نیز شاید در این میان وجود داشته باشد، بحث مالی بازیکنان با باشگاه یک نوع صحبت خانوادگی است که قابل حل است چراکه همه بازیکنان تیم فولاد به حضورشان در تیم علاقه دارند و این مسائل نیز برای آنها قابل حل است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.