رحمتی تلافی اصفهانی ها را سر وزارت ورزش و فدراسیون خالی کرد/ چیزهایی که گفتند لایق خودشان است

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – مهدی رحمتی حسابی از اینکه اصفهانی ها مدام به او و خانواده اش توهین می کنند و هیچ واکنشی به این رفتار نشان داده نمی شود شاکی است.

به گزارش ممتاز ؛ مهدی رحمتی دوباره جوش آورده بود. او که در دقایقی از بازی دشنام های زشتی را از اندک اصفهانی های حاضر در ورزشگاه شنید بعد از بازی سفره دلش را پیش خبرنگاران باز کرد و گفت:«خیلی از این ها همان هایی بودند که دو سال مدام در اصفهان این الفاظ را برایم به کار می بردند و امشب دوباره همان توهین ها تکرار شد. این حرفهایی که زدند ، لایق خودشان است. آنها خوب مزد دو قهرمانی را که کمک کردم تا تیم شان بدست آورد را یکجا به من دادند. این کاری که کردند ، فرهنگ بالای شان بود که نشان همه مردم ایران دادند.در تیم مقابل ، مجتبی جباری در میدان بود اما دیدید که هیچ توهینی از سوی طرفداران ما انجام نگرفت. »
رحمتی که متهم است به مسخره کردن لهجه اصفهانی و اینکه او به این سبب این همه ناسزا شنیده است گفت:«نه بابا این حرف ها کدام است. کدام تقلید لهجه؟ کدام تمسخر؟ اصفهانی‌ها آن‌قدر در فدراسیون فوتبال نفوذ دارند که دو سال تمام بدترین فحش‌ها به من داده شد اما هیچ‌کس در فدراسیون نفهمید!»
رحمتی در ادامه با انتقاد از وزارت ورزش و جوانان گفت:« ما امروز بازی را به سپاهان نباختیم بلکه به وزارت ورزش واگذار کردیم چون همه در برنامه ۹۰ رقم‌ها و پول‌های رد و بدل شده را در استقلال شنیدند ولی این تیم برای وزارت ورزش است. روزی که ما قهرمان شدیم یک نفر هم از آقایان در استادیوم نبودند. این سه امتیاز هم مبارک وزارت ورزش باشد.»
۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.