رحیمی: افکارعمومی ملاک قضاوت کی‌روش باشد

علیرضا رحیمی، مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی ضمن بیان مطلب فوق گفت: من همواره به نظر مربیان احترام می‌گذارم، چه مربی تیم ملی باشد چه مربی باشگاهی.

وی در همین خصوص افزود: درست است که بازیکنان باید براساس تفکرات و تاکتیک‌های مدنظر تیم ملی دعوت شوند اما در خصوص اینکه فقط یک بازیکن از تیم سپاهان به اردوی تیم ملی دعوت شده باید بگویم که افکارعمومی می‌تواند ملاک و معیار بسیار مهمی برای قضاوت در این مورد برای هر مربی حتی سرمربی تیم ملی باشد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان اظهار داشت: افکار عمومی همه چیز حتی فوتبال را به خوبی می‌فهمد، پس می‌تواند معیار خوبی برای ارزیابی‌های هر فرد باشد. با این شرایط همه افرادی که در فوتبال ایران مسئولیتی دارند باید از افکار عمومی و دیدگاه آنها مطلع باشند، خواه آن فرد یکی از مسئولان فدراسیون باشد یا مدیرعامل یک باشگاه و یا سرمربی تیم ملی.

وی با اعلام اینکه در تیم سپاهان دو بازیکن جوان و آینده‌دار هستند که می‌توانستند به تیم ملی دعوت شوند، تاکید کرد: من به شما قول می‌دهم که محمدباقر صادقی از پدیده‌های فوتبال ایران در آینده‌ای نزدیک خواهد بود. من در مورد شهاب گردان نمی‌خواهم صحبت کنم اما مقایسه عملکرد این دو دروازه بان در رقابت‌های لیگ برتر می‌تواند بهترین ملاک برای قضاوت مردم در خصوص دعوت شدن و یا نشدن این بازیکنان به اردوی تیم ملی باشد.

رحیمی افزود: مطمئن باشید امید ابراهیمی در حال حاضر یکی از بهترین هافبک‌های دفاعی فوتبال ایران است که جای او در بین دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی خالی است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان سپاهان ناراحتی خود را از اینکه فقط یک بازیکن از این تیم به تیم ملی دعوت شده، به وی منتقل نمی‌کنند، گفت: درست است که دعوت به تیم ملی تاثیر مثبت بر روحیه یک بازیکن می‌گذارد اما بازیکنان ما کیفیت بازی و پتانسیل خود را به خوبی می‌شناسند.

رحیمی در همین خصوص افزود: بنابراین آنها هیچگاه در خصوص این مسائل با من صحبت نکرده و حرف‌های خود را درون زمین و در هنگام مسابقه می‌زنند. البته فراموش نکنید که تیم سپاهان فصل گذشته قهرمان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال شده و بازیکنان تیم نشان دادند که از چه پتانسیل بالایی برخوردارند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان تاکید کرد: بازیکنان سپاهان زیر نظر یک مربی خوب و بزرگ به نام کرانچار کار می‌کنند و نشان داده‌اند که تا چه حد بالایی تاکتیک پذیرند. در صورت دعوت به تیم ملی این ویژگی یکی از ویژگی‌های مثبت و مهم بازیکنان سپاهان خواهد بود.

وی درخصوص صدرنشینی تیم سپاهان در پایان هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر نیز گفت: هنوز خیلی زود است که در این خصوص صحبت کنیم. من از عملکرد بازیکنان و کادر فنی تیم راضی هستم اما این روند رو به رشد تیم سپاهان همچنان باید ادامه داشته باشد.

رحیمی تصریح کرد: در رقابت‌های این فصل لیگ برتر سطح بازی‌ها نسبت به فصل گذشته به مراتب بالاتر رفته است، چون چهار یا پنج تیم مدعی کسب عنوان قهرمانی بوده و چهار یا پنج تیم نیز برای بقا در لیگ می‌جنگند که بازی با این تیم‌ها می‌تواند برای هر تیمی به اندازه بازی با تیم‌هایی که مدعی کسب عنوان قهرمانی هستند، سخت باشد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.