رحیمی:بعد از مسابقه خون بالا می‌آوردم!

۱۰م اسفند ،

کشتی‌گیر ۵۵ کیلوگرم تیم ملی ایران می‌گوید در جام جهانی خود را سرحال نشان می داده وگرنه آمادگی مطلوبی نداشته است.

به گزارش ممتازنیوز، حسن رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سه روز مانده به جام جهانی سرما خوردم،‌ ولی به خاطر مردم و تیم ملی وزن کشی کردم و کشتی گرفتم. تنها برای این که دل مردم شاد شود از جان مایه گذاشتم. به خاطر مریضی، بعد از هر کشتی از شدت سرفه، خون بالا می‌آوردم، ولی روی تشک سعی می‌کردم نشان دهم که سرحالم .

 
وی افزود: سطح رقابت‌ها بسیار بالا بود، ولی ما تمرینات خوبی را زیر نظر کادر فنی انجام داده بودیم، ضمن این که روحیه بسیار بالایی داشتیم.

 
رحیمی دربارهٔ رقبایش در جام جهانی گفت: کشتی‌گیر آمریکایی بسیار جوان بود، ولی فکر کنم یک بار در جوانان جهان چین با او کشتی گرفته بودم. آمریکایی‌ها از لحاظ جسمی توان بالایی دارند، اما کشتی بلد نیستند و من هم از این مساله سود بردم و غافلگیرش کردم. البته می‌گفتند کشتی‌گیر دیگر آنها در این وزن بهتر بوده ، ولی اگر او هم روی تشک می‌آمد شکستش می دادم.

 
وی ادامه داد: اسرافیلوف هم نفر دوم یا سوم روسیه و سطحش پایین‌تر از اوتارسلطان اف است. یک بار در جوانان جهان به او باخته بودم و یک بار او را برده بودم. مشکل اینجا بود که دو روز بعد از وزن کشی با او کشتی گرفتم که بدنش پر کرده بود و من هم به خاطر مریضی ضعیف بودم. واقعا زورم به آنها نمی رسید ، اما با برنامه‌ریزی و آنالیزهایی که با آقایان خادم و محمدی انجام دادیم با این که شرایط خوبی نداشتم چون فینال بود هر چه داشتم روی تشک گذاشتم تا توانستم او را شکست دهم.

 
نفر سوم سال ۲۰۱۱ جهان در ادامه از حضور مردم در ورزشگاه آزادی تشکر کرد و یادآور شد: حضور مردم سبب بالا رفتن روحیه ما شد. در هیچ جای دنیا چنین جمعیت مشتاقی را ندیده بودم و این قهرمانی را تقدیم آنها می‌کنیم. خدا را شکر روسیه را بردیم و انتقام کشتی فرنگی را گرفتیم.

 
وی با اشاره به زحمات کادر فنی، خاطر نشان کرد: خوشبختانه احترام متقابلی بین آقای خادم و کشتی‌گیران به وجود آمده که سبب ارتباط خوب کادر فنی و کشتی‌گیران شده و این مساله سبب شده تا بچه ها صحبت‌های کادر فنی را با جان و دل قبول کنند.

 
قهرمان ۲۰۱۱ آسیا ادامه داد: آقای خادم از بچگی نه تنها الگوی ورزشی، بلکه الگوی اخلاقی من بوده و منش پهلوانی او زبانزد است . امیدوارم بتوانم در رقابت‌های آینده با کشتی های خوب جواب زحمات او را بدهم.

 
رحیمی در پایان گفت: خودم را برای رقابت‌های انتخابی تیم ملی آماده می‌کنم تا در صورت صلاحدید کادر فنی در رقابت‌های آسیایی هند وجهانی مجارستان برای ایران کشتی بگیرم.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.