رحیمی: دولت احمدی‌نژاد سرآمد دولتهای پس از انقلاب است/کاندیداها این دولت را الگو قرار دهند

۱۳خردادماه،

113-81.jpg

معاون اول رییس‌جمهور با بیان اینکه “دولت دکتر احمدی‌نژاد در خدمت‌رسانی به مردم، سرآمد همه دولتهای پس از انقلاب است”، گفت: داوطلبان و کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری با رعایت انصاف، دولت دکتر احمدی‌نژاد را در خدمت‌رسانی به مردم، الگوی خود قرار دهند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محمدرضا رحیمی ظهر امروز (دوشنبه) در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و واحدهای تولیدی استان قزوین با گرامیداشت یاد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچ دولتی نتوانسته به اندازه دولت دکتر احمدی‌نژاد پروژه‌های بزرگ و قابل توجه را برای خدمت‌رسانی به ملت ایران ارایه دهد.

معاون اول رییس‌جمهور در ادامه با اشاره به طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، صنعتی و درمانی که در سفر یکروزه خود به استان قزوین به بهره‌برداری رساند، خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۷۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده که از کارهای پر برکت و موثر دولت دکتر احمدی‌نژاد برای خدمت‌رسانی به مردم استان قزوین است.

رحیمی افزود: اگر روزانه طرح‌ها و پروژه‌های مختلف به ارزش ۱۵۰۰ میلیارد تومان را مورد بهره‌برداری قرار دهیم، مدت زمان باقیمانده از دولت دهم برای افتتاح پروژه‌های مهم کشور کافی نیست و طرح‌های بسیاری باقی خواهد ماند که به دست دولت آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی استان قزوین را یکی از استانهای مهم کشور برشمرد و افزود: این استان از نظر گسترش صنعت، صنایع مفید و موثری را در خود جای داده است، به گونه‌ای که امروز در شهرک های ۱۱ گانه صنعتی استان قزوین دیگر فضایی برای گسترش وجود ندارد و دولت باید برای گسترش صنعت در این استان نسبت به ساخت شهرک‌های صنعتی دیگر اقدام کند.

رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز رحلت امام خمینی(ره)‌ تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب امام خمینی(ره)‌ و رهنمودهای مقام معظم رهبری، ایران توانسته است به عنوان الگویی برای سایر ملت‌ها در مقابل همه متجاوزان و بسیاره‌طلبان ایستادگی کند.

معاون اول رییس‌جمهور با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب توانسته‌ایم در مقابل تحریم‌های دشمنان ایستادگی کنیم، تصریح کرد: دولت با وجود همه فشارها توانسته بهترین خدمات را به ملت ایران ارایه دهد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.