رحیمی: نمی‌توانیم ۵۰ هزار نفر به تهران بیاوریم

۲۷فروردین۱۳،

80-31.jpg

مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه ۵۰ درصد از حق تماشاگران استادیوم آزادی برای تیم میزبان است تاکید کرد که این تیم نمی‌تواند این جمعیت از طرفداران خود را در آزادی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پس از مشخص شدن میزبان دیدار فینال جام حذفی علیرضا رحیمی در جمع خبرنگاران گفت: جلسه‌ای برگزار کرده بودیم که میزبان مشخص شود اما به نتیجه‌ای نرسیدیم و در نهایت قرعه‌کشی انجام شد و هیچ مشکلی هم در این باره وجود ندارد. بحث قرعه‌کشی پیشنهاد ما بود و ما این موضوع را می‌پذیریم.

وی در پاسخ به خبرنگاری دربارهٔ اینکه ۵۰ درصد از تماشاگران استادیوم آزادی مربوط به تیم سپاهان است آیا می‌توانید ۵۰ هزار نفر را به تهران بیاورید؟ گفت: ۵۰ درصد از تماشاگران برای تیم مهمان در نظر گرفته شده و قطعا نمی‌توانیم این جمعیت را در استادیوم داشته باشیم اما مشکلی هم وجود ندارد.

رحیمی دربارهٔ اینکه فکر نمی‌کنید بازی در تهران از یک نظر به نفع سپاهان باشد چون پرسپولیس مقابل تماشاگران خود هم ممکن است دچار استرس شود گفت: این موضوع یک بحث فنی است و اجازه دهید که کادر فنی در این باره توضیح دهد. من دغدغه این را داشتم که میزبان مشخص شود و این موضوع حل شد.

وی در پاسخ به سوال دیگری دربارهٔ اینکه بر اساس تصمیم سازمان لیگ رقابت‌های هفته سی و سوم به صورت همزمان برگزار نمی‌شود، گفت: ما به تصمیم سازمان لیگ احترام می‌گذاریم و اعتراضی به این تصمیم نداریم و مشکلی نمی‌بینیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.