رحیمی و سه وزیر اقتصادی دولت مامور حل مشکل حقوق معوقه کارگران نساجی شدند

۲۴ آبان ،

چکیده: عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به نشست مشترک امروز تعدادی از نمایندگان مجلس با وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد مشکل کارگران صنایع نساجی قائم‌شهر گفت: در این جلسه مقرر شد وزرای صنعت، معدن و تجارت، امور اقتصادی و حاویی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی جلسه‌ای با معاون اول رئیس‌جمهور داشته باشند تا مشکل حقوق معوقه کارگران صنایع نساجی قائم‌شهر حل شود.

حمد دامادی در گفت و گو با خبرگزاری مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: ۲۷ ماه است که کارگران صنایع نساجی قائم‌شهر حقوق دریافت نکرده‌اند و به رغم وعده‌های متعدد رئیس‌جمهور و تعدادی از وزرا هنوز اتفاقی در این زمینه رخ نداده است.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: کارگران صنایع نساجی قائم‌شهر بارها با برگزاری نشست، برپایی تحصن و مراجعه به نمایندگان مجلس خواستار حل مشکل حقوق معوقه خود شده‌اند اما به نتیجه نرسیده‌اند.

وی تصریح کرد: با پی‌گیری‌های سید هادی حسینی، نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار و سوادکوه عصر امروز سه‌شنبه ۲۳ آبان رئیس کمیسیون صنایع و معادن، اعضای هیات رئیسه فراکسیون کارگری مجلس، نمایندگان کارگران صنایع نساجی قائم‌شهر و نمایندگان بانک ملی نشست مشترکی با مهدی غضنفری، وزیر صنعت، معدن و تجارت داشتند تا راهکاری برای رفع مشکل حقوق معوقه این کارگران اتخاذ شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هم‌اکنون کارخانه صنایع نساجی قائم‌شهر تعطیل است، گفت: در این جلسه مقرر شد وزرای صنعت، معدن و تجارت، امور اقتصادی و حاویی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه نماینده بانک ملی جلسه‌ای با معاون اول رئیس‌جمهور داشته باشند تا مشکل حقوق معوق کارگران صنایع نساجی قائم‌شهر هر چه سریع‌تر حل شود.


ارانیکو – آخرین خبرها و مقالات
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.