رخشان بنی‌اعتماد: پروانه‌های کوچک را حمایت کنید

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

رخشان بنی‌اعتماد برای گردهمایی حمایت از کودکان دچار بیماری EB در روز چهاردهم مردادماه فراخوان داد.

به گزارش هنرآنلاین، این کارگردان سینمای ایران که این روزها به سبب جراحی پایش در استراحت به سر می‌برد، در این فراخوان نوشته: “متاسفم که خودم در این گردهمایی (۱۴ مردادماه در برج میلاد) نمی‌توانم باشم ولی دلگرم‌ام به وجود شما نازنین‌ها است که با حضورتان و اگر هم امکان رفتن ندارید به هرطریقی در آینده پروانه‌های کوچک را حمایت کنید.”

رخشان بنی‌اعتماد در متنی که چندی قبل نوشته بود، آورده: “در ناکارآمد بودن نهادهای مسئول‌، تنها اراده همیاری ما می‌تواند مرهمی بر دردهای بی‌درمان جامعه باشد.

دامنه نیازها و درماندگی هم‌وطنان مان گسترده تا بی‌نهایت،‌ چاره‌ای جز این باقی نمی‌گذارد که دائما دست یاری طلبی‌ام به سوی همه دغدغه‌مندان این آب و خاک دراز باشد.

باخبر شدم که روز چهاردهم مرداد ماه گردهمآیی برای حمایت از کودکان EB برگزار می‌شود. نام این بیماری برایم ناآشنا بود. اطلاعاتی بدست آوردم که قلم‌ام توان بازگویی آن را ندارد. به پایگاه اینترنتی این انجمن نگاهی بیاندازید،‌ خواهید دید که چه می‌گویم.

مطمئنم با شناخت از درد جانکاه این کودکان معصوم و آگاهی از دامنه وسیع نیازهای مالی و تخصصی‌شان‌، هر کس با هر امکان و توانی می‌تواند کمکی موثر در پیشبرد اهداف این انجمن باشد. مشخصا روی صحبتم با شما جوانان نازنین داخل و خارج از کشور است که شور کار داوطلبانه و همیاری ملی دارید‌، فراموش نکنید که: پروانه‌های EB کوچکتر از آن‌ می باشند که در ازدحام بیرحمی‌ها دیده شوند.”

گفتنی است، اطلاعات بیشتر از در این زمینه را می‌توانید از طریق پایگاه www.ebiran.com بخوانید.

انتهای پیام/

 

 

پایان پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.