رده بندی جام جهانی فوتسال ؛ ایتالیا ۳-کلمبیا ۰

۲۸ آبان ،

رده بندی جام جهانی فوتسال ؛ ایتالیا ۳-کلمبیا ۰

رده بندی جام جهانی فوتسال : تیم ایتالیا موفق شد با شکست کلمبیا مقام سومی خود را تکرار کند.

به گزارش فوتبال آنلاین دیدار دو تیم ایتالیا و کلمبیا در چارچوب رده بندی جام جهانی فوتسال لحظاتی پیش پایان یافت و تیم ایتالیا توانست با شکست پدیده مسابقات مقام سومی خود را تکرار کند.

  ده دقیقه اول : بازی در این وقت تقریبا متعادل پیش رفت و هیچ یک از دو تیم تسلط مطلق روی بازی نداشتند.ضربات به سمت هر دو چارچوب زده شدند و در این میان تلاش فورتینو بازیکن ایتالیا بیش تر به چشم می آمد.فورته از ایتالیا کارت زرد گرفت.

ده دقیقه دوم : در ده دقیقه دوم ایتالیا توانست قدرت خود را به کلمبیا دیکته کند و موقعیت های زیادی را روی دروازه کلمبیایی ها با انگیزه ایجاد کردند.البته آبی پوشان موفق به گلزنی نشدند و نیمه به پایان رسید.هر دو تیم در این نیمه از تایم اوت استفاده کردند.

ده دقیقه سوم : این ده دقیقه کاملا به ایتالیا اختصاص داشت.آن ها آماده بودند تا حداقل مقام سومی خود را تثبیت کنند و البته به نظر هم می آمد که بازیکنان کلمبیا از لحاظ بدنی افت کرده اند.بار ها و بار ها دروازه زردپوشان را مورد حمله قرار داند،یک بار تیر دروازه را به لرزه درآوردند و بالاخره به حق خود رسیدند.دقیقه ۲۷ رومانو توانست گل اول بازی را بزند.

ده دقیقه پایانی : آمریکای جنوبی ها تحت تاثیر گل خورده بودند.لوزانو از کلمبیا اخراج شد.فورتینو موفق شد در دقیقه ۳۲ روی حرکت فردی خود گل دوم را به ثمر برساند.دقیقه پایانی بازی هم برای فورتینو خوش یمن بود بود و او گل سوم را هم به نام خود ثبت کرد.صحبت های مربی کلمبیا در تایم اوت هم نتیجه نداد تا کلمبیا با مقام چهارم جام را به پایان برساند.ایتالیا هم مقام سومی ۲۰۰۸ خود را تکرار کرد.

بازی برزیل و اسپانیا در فینال مسابقات تا دقایق دیگر آغاز می شود.

 

 


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.