رد پای بادبادک دانش‌آموزان یک دبیرستان

به گزارش خبرآنلاین، «رد پای بادبادک» اولین و تنها نمونه از کتاب هایی است که توسط نویسندگان نوجوان دبیرستانی منتشر و روانه بازار کتاب شده است.اگر چه در برخی از داستانک ها از منظر فرم و ساختار ضعف های اساسی به چشم می خورد، اما مضامین نهفته در آنها و نگاه طنزآمیز این نویسندگان دانش آموزان به مضامین «عشق»، «زندگی و مرگ»، «اسارت»، «دفاع مقدس»، «پیری»، «طبیعت» ، «آپارتمان نشینی» و … به جذابیت های این مجموعه افزوده است. در مقدمه این کتاب آمده است: خلاء کتاب هایی با محوریت داستانک آن هم برای نوجوانان به شدت در ادبیات ما به چشم می خورد. پس لزوم آموزش این شاخه از ادبیات از همین حالا برای تربیت نویسندگان آینده باید از اولیت های امروز سیستم آموزش ما باشد.

روابط عمومی ناشر اعلام کرده است این مجموعه ای از ۹۰ داستانک ۳۷ نویسنده نوجوان است که یادگرفته اند تخیلشان را به ایده های هدفمند و سپس به داستان تبدیل کنند. مجموعه داستانک های «رد پای بادبادک» با قیمت ۳۵۰۰ تومان از سوی انتشارات عزیزستان روانه بازار کتاب شده است.

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب و سفارش هر محصول فرهنگی دیگر کافی است با شماره ۲۰- ۸۸۵۵۷۰۱۶ سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و سفارش خود را (در صورت موجود بودن در بازار) در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز می توانند با پرداخت هزینه پستی، تلفنی سفارش خرید بدهند.

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.