رد ۸۱ مورد پیشنهاد رشوه توسط ماموران انتظامی استان سمنان

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

82-25.jpg

معاون نظارت و بازرسی سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح در حوزه پیشگیری از جرم از دستگاه های پیشگام در کشور می باشند.

به گزارش تفسیری ایسنا، محمود صفری در مجمع پیشگیری از جرم نیروهای مسلح استان سمنان iبه برگزاری ۵۲۰ مجمع استانی پیشگیری از جرم نیروهای مسلح در کشور اشاره کرد و گفت: یافتن راهکار برای جلوگیری از آسیب ها در بخش هایی از نیروهای مسلح یکی از اهداف سازمان نیروهای مسلح عنوان کرد.

وی تصویب قانون مقابله با فساد و ارتقای سلامت اداری را از ابزارهای مناسب برای پیشگیری از وقوع جرم دانست.

صفری اطلاع رسانی مناسب iبه مردم و آشنا ساختن آنها با قوانین و دستورالعمل ها، مکانیزه کردن ارائه خدمات و کاستن از مراجعه مستقیم مردم iبه بخش های خدماتی، تقویت سازمان های مردم نهاد و تعیین شاخص هایی برای سنجش میزان سلامت و فساد دستگاه ها را از جمله راهکارهای پیشگیری از وقوع جرایم در نیروهای مسلح بیان کرد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره iبه تلاش دشمنان برای مقابله با نظام اسلامی گفت: کاری نبوده که دشمن بر ضد جمهوری اسلامی انجام نداده باشد و ملت ایران دوران تحریمات را نیز با سرافرازی پشت سر می گذارد.

در ابتدای این جلسه، فرمانده انتظامی استان سمنان نیز iبه اقدامات انجام شده دراین نیرو iبه منظور پیشگیری از وقوع جرم اشاره و اظهارکرد: طی سال قبل و ۷ ماهه اول امسال ۸۱ مورد پیشنهاد رشوه iبه مامورین انتظامی، iبه میزان ۷۵ میلیون ریال، ازسوی نیروهای ایثارگر انتظامی رد شده است که همکاران ما ضمن رد رشوه نسبت iبه صورتجلسه کردن آن اقدام کرده‌اند.

سردار میرزایی، بااشاره iبه اعطای پاداش ۲ میلیون و ۳۰۰ هزارتومانی iبه این مامورین، گفت: دریک ماموریت مهم مامورین انتظامی رشوه ۱۰۰ میلیون ریالی را رد کرده و با تنظیم صورتجلسه خاطیان را iبه دستگاه قضایی تسلیم کرد‌ه‌اند.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سمنان در ادامه بااشاره iبه حساسیت سازمان قضایی نسبت iبه وقوع جرم در سطح نیروهای مسلح اظهارداشت: استان سمنان از استان هایی است که بیشترین کاهش جرایم را درنیروهای مسلح داشته است.

محمد صفریان با تاکید بر تقدم پیشگیری بر مجازات، ازانجام فعالیت های پژوهشی دررابطه با آسیب شناسی خدمت سربازی درسطح نیروهای مسلح خبرداد و افزود: درسال تازه با توجه iبه مشکلات اقتصادی، بررسی مسائل و جرایم مالی مورد تاکید قرارگرفته است.

صفریان، ابراز امیدواری کرد که برگزاری این جلسات درجهت پیشگیری از وقوع جرم درنیروهای مسلح موثر واقع شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.