رزاق کریمی « یک دقیقه و یازده ثانیه » را کلید زد

مصطفی رزاق کریمی تله فیلم « یک دقیقه و یازده ثانیه » محصول سیمافیلم را صبح روز سه شنبه ۲۴ مرداد ماه در تهران کلید زد.

به گزارشبه گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سیما ، مسعود دلیری مدیر تولید این فیلم با اعلام این خبر به سیمافیلم گفت : این فیلم امروز در لوکیشنی واقع در بزرگراه نیایش کلید خورد و برای این پروژه ۳۰ جلسه تصویر برداری پیش بینی شده که در تهران خواهد بود.
وی تصریح کرد: بزرگراه نیاش ، خیابان ولی عصر ، منطقه آصف ، منطقه افسریه لوکیشن های اصلی این فیلم تلویزیونی هستند .

بنا بر این گزارش در خلاصه داستان این تله فیلم به قلم محمود اربابی آمده است : در یک مجتمع بزرگ آپارتمانی، آدم هایی در طبقات مختلف در حال حرف زدن با تلفن هستند که ناگهان خط‌ ها روی هم می‌افتند. این اتفاق یک دقیقه و یازده ثانیه طول می‌کشد و در این فاصله … .

علیرضا شجاع نوری ، فرهاد مهدوی ، شقایق فراهانی ، گلاره عباسی ، هومن کیایی ، ناصر گیتی جاه ، ماریه تهرانچی ، فرهاد اسماعیلی ، محمد مهدی هاشمی ، مانیا حیدری ، حسین زمانی ، محمد رحمانی ، سمیرا مسعودی ، مهری امیر حسینی ، فرشته اسفندیاری کیا ، آبتین جهانی و طاهره علایی از بازیگران « یک دقیقه و یازده ثانیه » هستند.

همچنین عوامل پشت دوربین این اثر عبارتند از : دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: سام کلانتری ،  مدیر تصویربرداری : مجید صباغ بهروز ، مدیر صدابرداری: عباس رستگارپور ، طراح صحنه و لباس : نازی پرتو زاده ، طراح گریم : مهرنوش طبیبی ،  مجری طرح : بهرام صحیحی ، مدیر تولید : مسعود دلیری ، عکاس : لاله دشت بان .

گفتنی است مرتضی رزاق کریمی « یک دقیقه و یازده ثانیه » را در گروه معارف، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مرکز سیمافیلم تهیه می کند .


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.