رزمایش موشکی سپاه فردا در سراسر کشور آغاز می شود

سردار حاجی زاده خاطرنشان کرد: رزمایش موشکی زمین به زمین نیروی هوافضای سپاه با نام مقدس پیامبر اعظم هفت از روز دوشنبه به مدت سه روز برگزار می شود. در این رزمایش موشک های دوربرد، میان برد و کوتاه برد به کارگیری شده و از نقاط مختلف کشور به صد هدف از پیش تعیین شده شلیک می شوند.

رزمایش موشکی زمین به زمین نیروی هوافضای سپاه با نام پیامبر اعظم ۷ از روز دوشنبه به مدت سه روز آغاز می‌شود، در این رزمایش با استفاده از موشک به پایگاه‌های مشابه پایگاه های هوایی کشورهای فرامنطقه ای در دل کویر شلیک خواهد شد.

به گزارش مهر، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه امروز یکشنبه در نشست خبری خود با اشاره به رزمایش تخصصی بزرگ هوافضای سپاه گفت: رزمایش موشکی زمین به زمین نیروی هوافضای سپاه با نام مقدس پیامبر اعظم هفت از روز دوشنبه به مدت سه روز برگزار می شود.

سردار حاجی زاده خاطرنشان کرد: در این رزمایش موشک های دوربرد، میان برد و کوتاه برد به کارگیری شده و از نقاط مختلف کشور به صد هدف از پیش تعیین شده شلیک می شوند.
 
وی اظهار داشت: تفاوت عمده این رزمایش با سایر رزمایش‌های سپاه احداث و ایجاد پایگاه مشابه با پایگاه هوایی کشورهای فرامنطقه ای در دل کویر است که با شلیک به دل پایگاه ها شرایط فراهم می شود تا متخصصان میزان دقت و اثرگذاری کلاهک ها و سنجش و سامانه‌ها را انجام دهند.
 
فرمانده نیروی هواوفضای سپاه با اشاره به دستاوردهای جدید سپاه به موشک قیام اشاره کرد و گفت:این موشک تولید انبوه داشته و در اختیار یگان های مختلف قرار گرفته و در این رزمایش مورد استفاده قرار می گیرد.
 
سردار حاجی زاده به موشک خلیج فارس نیز اشاره کرد و گفت: این موشک ضد شناور است و تحقیقات آن به پایان رسیده و از یک سال قبل در وزارت دفاع تولید می شود.
 
وی اظهار داشت: در این رزمایش از نقاط مختلف کشور حتی سیستان و بلوچستان به سمت اهداف در کویر سمنان شلیک خواهد شد.


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.