رزمایش کمک به نیازمندان، همدلی ایرانیان را به دیگر ملت‌ها نشان می‌دهد

یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همدلی و کمک مردم و مسئولان به اقشار آسیب پذیر در این مقطع کنونی می تواند درسی برای همه ملت های دنیا باشد و به ملت ها نشان دهد که مردم ایران چه شکلی با یکدیگر همراه هستند.

سید ابوالفضل موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بیانات رهبری مبنی بر ضرورت ایجاد رزمایش گسترده مواسات در ماه مبارک رمضان برای یاری رساندن به افراد کم‌بضاعت و نیازمندان، بیان کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر کمک و همدلی مردم به یکدیگر، توجه ایشان به مسائل ریز اجتماع را نشان می دهد.

این عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه با بیان اینکه دولت هر آنچه در توان دارد باید برای کمک به اقشار آسیب پذیر بکار گیرد و مبالغی را به صورت رسمی در اختیار این افراد قرار دهد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری تاکید داشتند که کمک های دولت به مردم باید انجام شود اما بخشی به بطن جامعه باز می گردد.

وی افزود: امروز مشکلات در سطح جامعه زیاد است و خانواده هایی هستند که آبرومندانه زندگی خود را به سختی می گذرانند. شناخت این خانواده ها به صورت محلی و بسیجی امکان پذیر است.

نماینده مردم یزد در مجلس تصریح کرد: اجرای رزمایش کمک به نیازمندان با توجه به تاثیری که طرح فاصله گذاری اجتماعی بر روی زندگی اقشار آسیب پذیر جامعه گذاشته است می تواند کمکی به این قشر باشد.

موسوی در پایان با بیان اینکه هر فردی از جامعه در جایگاه های مختلف در حد توان خود می تواند به هموطن خود کمک کند، تاکید کرد: کمک های دولت باید انجام شود اما قطعا حلال تمام مشکلات نخواهد بود. ان‌شاءلله در اجرای این رزمایش موفق باشیم. همدلی و کمک مردم و مسئولان با اقشار آسیب پذیر در این مقطع کنونی می تواند درسی برای همه ملت های دنیا باشد و به ملت ها نشان دهد که مردم چه شکلی با یکدیگر همراه بوده و برای حل مشکلات دست به دست هم می دهند.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.