رزمی کار دزفولی استاد بزرگ هنرهای رزمی دنیا شد

ˈامیر حسین زلقیˈ رزمی کار دزفولی روزپنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت:فستیوال جهانی هنرهای رزمی هر ساله از تاریخ ۲۲تا ۲۵ سپتامبر در شهر کوچینگ واقع در استان ساراواک مالزی برگزار می شود که در امسال طی دعوت نامه ای رسمی از بنده درخواست شد تا در این سمینار جهانی شرکت کنم.

وی افزود: پس از دریافت و بررسی دعوت نامه در این سمینار که نمایندگان ۴۵ کشور از جمله سوئد،سوئیس،دانمارک،آلمان،هند و بنگلادش در آن حضور داشتند شرکت کرده و از بین کلیه شرکت کنندگان مفتخر به دریافت دکترای فلسفه هنرهای رزمی، دان ۹ بین المللی هنرهای رزمی و حکم استاد بزرگی هنرهای رزمی در سال ۲۰۱۲ شدم.

زلقی ملاک انتخابش را به عنوان استاد بزرگ هنرهای رزمی دنیا در این سمینار را شرکت در مسابقات بین المللی،سوابق، مدارک و قدر نامه ها از کشورهای مختلف و داشتن ارتباط بین المللی فعال در حوزه هنرهای رزمی عنوان کرد.

امیر حسین زلقی رزمی کار پیش کسوت شهرستان دزفول است که فعالیت رزمی خود را از سال ۱۳۶۸ با مربیگری غلامرضا پناهی در ورزشگاه شهید مجدیان دزفول آغاز کرد.

وی با تلاش در زمینه ورزش های رزمی مدال های فراوان در سطح استانی و کشوری را به دست آورد و در سال ۱۳۷۴ جزو اولین گروه های رزمی در ایران بود که توسط کنفدراسیون ووشو رزم آوران به مقام استادی نایل شد.

۷۲۷۸

انتهای پیام /*

Sports@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.