رسالت تعاونیهای مرزنشین در تنظیم بازار مهم است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) ˈحسین خدرویسیˈ روز ]چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات تعاونیهای مرزنشین شهرستان پاوه با اشاره به وضعیت متلاطم بازار جهانی و چالشهای پیش روی بازار و تاثیر آن در اقتصاد جهانی و افزایش قیمتها افزود: کشور ما هم مستثنی از این وضعیت جهانی نیست مضاف بر این وضعیت کشور ما با افزایش تحریمها با ناجوانمردانه ترین شیوه ها توسط دشمنان فشار بیشتری را تحمل می کند.

وی با بیان اینکه ملت شریف ایران تجربه اینگونه وضعیت را دارد، گفت: فشارهای هشت سال جنگ تحمیلی علیه مردم و کشور ایران از جمله این تجربه هاست که مردم ما با متانت، هوشیاری و بصیرت تحمل کردند و انشاءالله این وضعیت نیز با پیروزی ملت ایران به پایان خواهد رسید و دشمنان یکبار دیگر مایوس خواهند شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پاوه نیز در این جلسه تعداد اعضای شش تعاونی مرزنشین شهرستان را ۳۸ هزار و ۷۱۰ نفر اعلام کرد و گفت: سهمیه ارزی این تعاونیها در سال ۱۳۹۰ مبلغ دو میلیون و ۳۲۲ هزار و ۶۰۰ دلار بوده است.

عدم اعلام و تخصیص سهمیه ارزی سال جاری تعاونیهای مرزنشین و تغییرات روزافزون قیمتها از مشکلاتی بود که مدیران عامل تعاونیها به آنها اشاره کردند.

همچنین مقرر شد تمام تعاونیها تا تاریخ ۱۵/۷/۹۱ نسبت به ثبت نام اعضا در سامانه جامع اقدام در غیر این صورت سهمیه ارزی به آنها تعلق نخواهد گرفت.

۷۴۴۸/۵۶۷

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.