رسالت: دشمن می‌خواهد یک چهره اپوزیسیون از علما واتاب دهند، که نقدشان زینت بخش رسانه‌های کفر علیه نظام باشد

به‌نظر می‌رسد سرویس‌های دشمن بویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی که اکنون وجود فاصله بین روحانیون ونظام را القاء می‌کنند سه هدف عمده دارند:

۱- تا آنجا که می‌توانند علما را از پرداختن به مشکلات مردم و انقلاب دور نگه دارند تا نظام و کشور از رهنمودها و راهنمایی‌های آنها در حل معضلات محروم بماند. لذا ضربه به نظام را از این طریق دنبال می‌کنند.

۲- می‌خواهند علمایی را  که اشتیاق ورود به مسائل سیاسی دارند، در وادی نقد زمینگیر کنند و یک چهره اپوزیسیونی از آنها واتاب دهند، که نقدشان زینت بخش رسانه‌های کفر، الحاد و شرک علیه نظام باشد .

۳- دشمن می‌خواهد نقش جریان روحانیت وعلما را از پیشتازی و پیشگامی به پیروی و حمایت از جریانات سیاسی در کشور فرو کاهد. آنها می‌خواهند جریان روحانیت تابعی از متغیر جریانات دیگر باشد تا با سوزنبانی جریان‌های سیاسی روحانیت را در کوچه‌های بن بست گفتمان‌های عقیم غافلگیر کنند.

جریان روحانیت یک جریان اصیل در کشور است. گفتمان روحانیت یک گفتمان مسلط و منطبق بر گفتمان نظام و انقلاب است لذا روحانیت باید  هر زمان به نوسازی گفتمان خود بپردازد. جریان‌های سیاسی در کشور باید تابعی از متغیر اصلی گفتمان روحانیت باشند و هرکس از این خط دور افتد باید در صحت راه خود تردید کند.

امروز بحمدالله مراجع عظیم الشأن شیعه با پیروی از گفتمان رهبری در صحنه‌های سیاسی حضور دارند و این موضوع  خطر سکولاریسم را از حوزه‌ها دفع کرده است. اما این حضور کافی نیست و لازم است همه ظرفیت‌ حوزه‌ها و روحانیت برای کارآمد سازی نظام ونیز مقابله با ترفندها و نیرنگ‌های غرب بویژه آمریکا فعال شود، تا خط پایانی بر خطر جدایی دین از سیاست باشد.

/۲۹۲۱۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.