رسالت: چپ هایی که از دنده چپ بلند می شوند اگر راست هم بگویند خطرناک هستند

 * این روزها برخی اصلاح طلبانی که برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری آینده صف کشیده اند به منظور برانگیختن واکنش نظام به منظور فرستادن کارت دعوت برای آنها مدعی اند نظام کرکره احزاب اصلاح طلب را پایین کشیده و زمینه برای حضور اصلاح طلبان فراهم نیست. محمد رضا تابش نماینده اصلاح طلب مجلس در این خصوص گفت: در زمان کنونی حاکمیت کرکره احزاب اصلاح طلب را پایین کشیده و بسیاری از افراد درحصر هستند و محدودیت هایی دارند. تشکل های مردمی هم فعال نیستند. حتی خانواده های وابستگان به جبهه اصلاحات یک سفر با امنیت خاطر نمی توانند بروند و گذرنامه شان توقیف می شود .تابش گفت: محدودیت های زیادی اعمال شده که هنوز این محدودیت ها برداشته نشده است و با این وضعیت فکر نمی کنم زمینه برای حضور اصلاح طلبان در انتخابات پیش رو فراهم باشد.

*هنوز عرق فتنه ۸۸ بر تن دوم خردادی های شورشی خشک نشده برخی از آنها به گونه ای اظهار نظر می کنند که گویی آماده اند وارد یک ماراتن ساختار شکنانه دیگر شوند. انگار درست گفته اند که اگر رو بدهی آستر هم باید بدهی!

*گروه‌های دوم خردادی طی دو دهه گذشته در مسیر انتخابات‌های مختلف آزمون و خطاهای بسیاری انجام داده‌اند که هزینه های سنگینی برای آنها در پی داشته است. انتظار این بود که در این دور از انتخابات که شاید برای اصلاح طلبان آخرین سنگر در افکار عمومی باشد و شکست در آن به معنای حذف طبیعی از فضای سیاسی ایران تلقی می شود، به جبران مافات اندکی عقلانی تر از گذشته عمل کنند و با پرهیز از افراطی گری در عرصه انتخابات ظاهر شوند. اما برخی روندها نشان داد که برایندی برخلاف عقلانیت در راس و حتی بطن این گروه جریان دارد.

*چپ هایی که از دنده چپ بلند می شوند اگر راست هم بگویند خطرناک هستند و نمی توان با آنها دست داد چه برسد به اینکه دو دهه است به این مردم دروغ گفته اند و در دورانی که در راس قدرت بوده اند کارنامه قابل دفاعی را نیز دست و پا نکرده اند.

*دوم خردادی ها در فتنه ۸۸ با نمایش عدم التزام نظری و عملی خود به قواعد تصمیم گیری دست به خودکشی سیاسی زدند و آخرین میخ ها را بر تابوت اصلاحات کوبیدند.

/۲۷۲۱۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.