رسانه‌ها شریک عزت و افتخار اجلاس نم در تهران هستند

شورای اطلاع رسانی دولت در بیانیه‌ای تأکید کرد: رسانه‌ها تمام ظرفیت‌های علمی، فنی و پشتیبانی خود را بکار بستند تا اجلاس تهران به بهترین شکل ممکن پوشش داده شده و ترفندهای رسانه‌ای استکبار جهانی برای بایکوت خبری این رویداد مهم بین‌المللی را بلااثر کنند.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت با توجه به برگزاری فوق‌العاده و باشکوه شانزدهمین اجلاس سران کشورهای جنبش عدم تعهد در تهران با صدور بیانیه‌ای از مدیران و فعالان رسانه‌های گروهی قدردانی کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:‌

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من أعوانه و أنصاره

با توجه به شرایط خاص و حساس بین‌المللی و فشارهای زیادی که غرب بر جمهوری اسلامی ایران تحمیل کرده است، برگزاری موفقیت آمیز اجلاس کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در تهران بار دیگر نقش بی بدیل و موثر ایران را در سطح بین‌المللی نمایان ساخت و ادعای نامأنوس انزوای ایران را باطل کرد. برگزاری موفق این اجلاس در حالی صورت گرفت که صهیونیسم و غرب تمام تلاش خود را برای زیر سوال بردن مشروعیت و جایگاه ایران در سطح جهانی به کار بسته بود اما برگزاری بی نظیر یک اجلاس جهانی در ابعاد گسترده و سطح عالی دیپلماتیک همراه با ایجاد امواج خبری و رسانه ای موثر و فراگیر، تمام نقشه‌ها و برنامه های آنها را نقش بر آب کرد.

در این میان نقش بی بدیل رسانه‌ها بویژه فعالان و دلسوزان رسانه‌ای مدافع آرمان‌های انقلاب اسلامی در داخل کشور در بخش‌های مختلف نوشتاری، دیداری و شنیداری در انعکاس برخط و مطلوب اجلاس تهران قابل انکار نیست.

رسانه‌ها تمام ظرفیت‌های علمی، فنی و پشتیبانی خود را بکار بستند تا اجلاس تهران به بهترین شکل ممکن پوشش داده شده و با اطلاع‌رسانی دقیق، مستمر، جامع و به موقع برنامه‌ها و سخنرانی‌های اجلاس و همچنین برنامه‌های جانبی آن از جمله دیدارهای دوجانبه و مذاکرات دیپلماتیک، ترفندهای رسانه‌ای استکبار جهانی برای بایکوت خبری این رویداد مهم بین‌المللی را بلااثر کنند.

لذا با وجود تقلای غول‌های رسانه‌ای وابسته به جبهه استکبار- که می‌خواستند با بایکوت خبری این اجلاس جهانی، مانع از اطلاع‌رسانی و انتشار اخبار آن در سطح جهان شوند؛ حضور کامل و جامع گروه های خبری در محل اجلاس و انعکاس لحظه‌ای اخبار و تصاویر مرتبط موجب شد که تمام اخبار رسانه‌های جهانی به طور کامل تحت‌الشعاع این رویداد بزرگ بین‌المللی قرار بگیرد و حتی خود رسانه‌های غربی را وادار به شکست و اعتراف در برابر پیروزی بزرگ ملت ایران نماید.

رئیس، اعضاء و دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت بر خود فرض می‌داند از نقش بارز و تاثیرگذار رسانه های بی طرف خارجی و علی الخصوص تلاش مضاعف و وافر رسانه‌های داخلی از جمله مطبوعات، خبرگزاری‌‌ها و پایگاه‌ های اطلاع‌ رسانی و به ویژه شبکه‌ های داخلی و خارجی رسانه ملی که با تلاش حرفه‌‌ای و متعهدانه خود در اطلاع‌ رسانی ، موفقیت برگزاری این اجلاس را مضاعف کردند، تشکر و قدردانی نماید و تاکید کند که قطعا رسانه ها، شریک عزت و افتخار پدید آمده در پی برگزاری موفق اجلاس نم در تهران و افزایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

انتهای پیام/ش۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.