رسانه های ˝دفاع مقدس˝ پیش روی مردم

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

اداره کل روابط عمومی رسانه ملی ، نمایشگاه رسانه های دفاع مقدس را در پارک ملت تهران دایر کرد.

به گزارش هنرآنلاین؛در مراسم افتتاح این نمایشگاه ، با حضور جانشین فرمانده سپاه محمد رسول‌الله از خانواده‌های شهیدان محمدرضا میرزایی چهارده، شهیدسعید علی مددی ، شهید اسماعیل طباطبایی و شهید مصطفی احمدی روشن و نیز جانبازحمیدرضا لطفی قدردانی شد . سردار ذوالقدر در این مراسم که مدیر کل روابط‌عمومی صداوسیما ، تنی چند از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، مسوولان شهرداری و مردم حضور داشتند به تشریح ارزش های دفاع مقدس پرداخت.

وی گفت: پیروزیها، شیرینی‌ها و تلخی‌های دوران دفاع مقدس متعلق به همه ملت ایران است . وی گفت : رزم جانانه فرزندان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس همه معادلات جنگی در جهان را به هم ریخت و در نهایت دلاورمردان ما با پیروزی بر دشمن ، نظام ما را در جهان سرافراز کردند . سردار ذوالقدر گفت: امروزه ملت های آزاده با الگو قرار دادن جمهوری اسلامی ایران در مقابل طرفندها و توطئه‌های دشمنان می‌ایستند و زیربار ظلم نمی‌روند.

سردار ذوالقدر با بیان این مطلب که امروز دشمنان جمهوری اسلامی ایران با توطئه‌های فرهنگی و اجتماعی درصدد ضربه زدن به نظام ما می باشند ، گفت: امروز دنیای استکباری از بازدارندگی نظام اسلامی ما به وحشت افتاده است و به همین منظور هر روز دست به یک طرفند تازه بر علیه مردم ما می‌زند .

نمایشگاه رسانه‌های دفاع مقدس تهران متشکل از ۱۵ غرفه از ارزش‌های ماندگار دوران جنگ شامل عکس‌ها ، یادها ، دست نوشته‌ها و خاطرات ایثارگران، رزمندگان ، شهداء، جانبازان و اسراء است . در این نمایشگاه همچنین تجهیزات فنی و مخابراتی و جنگی و وسایل و امکانات صوتی و تصویری صداوسیما که در دوران دفاع مقدس به کار گرفته می شد ارائه شده است .این نمایشگاه که به همت اداره کل روابط‌عمومی سازمان صدا و سیما ، شهرداری منطقه ۳ تهران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر پا شده است تا ۶ مهرماه در فضای باز پارک ملت برای بازدید عموم دایر است . همچنین در این نمایشگاه جشنواره دفاع مقدس هر شب ۱۹:۳۰ تا ۲۱ با اجرای برنامه‌هایی شاد و مفرح شامل موسیقی، نمایش، تقلید صدا، خاطره‌گویی و مسابقه برپاست.

انتهای پیام/۵۵
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.