رسانه های ترکیه به دنبال خوش خدمتی به لابی صهیونسیتی/ ایران هراسی به سبک جدید

رسانه های ترکیه تحت تأثیر رسانه های غربی مبنی بر’ اقدامات تروریستی ایران در خاک ترکیه’ ایران هراسی را در دستور کار خود قرار داده اند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، شنیده ها حکایت از آن دارد که در روز های اخیر رسانه های ترکیه در اقدامی تأمل برانگیز و با پیروی کردن از رسانه های غربی، افکار عمومی ترکیه را نسبت به فعالیت های ایران در منطقه تحریک کرده اند.

همچنین اغلب کانال های رادیوئی و تلویزیونی ترکیه در برنامه های از پیش تعیین شده روز های گذشته، ایران را به دخالت در امور کشور های منطقه متهم کرده اند.

 

بر این اساس رسانه های غربی با پوشش اخبار دروغ مربوط به  ” عملیات تروریستی ایران در خاک ترکیه ” همراه با جریان‌های  مشکوک داخلی این کشور ضمن  بهره برداری تبلیغاتی و بسیج افکار عمومی در ترکیه علیه ایران درصدد سر پوش گذاشتن بر دخالت این کشور در امور سوریه هستند.

 

باید افزود حتی اگر تبلیغات وسیع رسانه های غربی شایعه هم باشد خود این شایعه بسیار وسیع در رسانه های ترکیه بازتاب یافته است و مخالفان سیاست های ایران در ترکیه، برای منزوی کردن ایران و در ادامه محور مقاومت از این فضای به وجودآمده به دنبال اجرای سیاست های صهیوآمریکایی در سطح منطقه هستند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.