رسانه ها بازوی مدیران نظام در حل مشکلات اجتماعی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسینی ظهر پنجشنبه در مراسم پایانی اولین جشنواره ملی شهر نگار در مشهد اظهارکرد: سرزمین امام رضا(ع) به عنوان پایتخت معنوی ایران باید به عنوان یک الگو در جهان اسلام مطرح باشد، این مهم قطعا با کمک رسانه ها محقق می شود.

وی افزود: ما همواره تلاش می کنیم در ارائه خدمت به زائران و مسافران عملکرد مطلوبی داشته باشیم، خبرنگاران در جایگاه منتقدان منصف می توانند راهکارهای لازم را ارائه و به مدیران در جهت حل مشکلات کمک کنند.

وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی ظرفیت های مشهد را بسیار بالا ذکر کرد و گفت: هر کس خود را اردتمند امام رضا (ع) می داند باید برای مشهد کار کند، تا این مرکز الهام معنوی برای همه دنیا شناخته شود.

حسینی با اشاره به پیشرفت های نرم افزاری در عرصه رسانه، تصریح کرد: در مقطع کنونی فرصت مطلوبی فراهم شده است تا استعداد و توان و خلاقیت خبرنگاران با بهترین شکل اثر اجتماعی خود را نشان دهد.

حسینی لزوم معرفی مفاخر علمی، مشاهیر و آثار مشهد را یکی از وظایف رسانه ها دانست و بیان کرد: خبرنگاران با این اقدام امکان افزایش ورود زائر و شهرت بیشتر مشهد را به عنوان یک مقصد معنوی فراهم می کنند.

وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی همکاری رسانه ها با نظام در خصوص برگزاری اجلاس غیرمتعهد ها را تجسم وفاق و وحدت دانست و گفت: هر جا منافع و مصالح کشور مطرح است خبرنگاران در خط مقدم دفاع از ایران اسلامی هستند.

وی با اشاره به توطئه های استکبار گفت: قطعا وحدت بین رسانه ها و مردم و دولت کشور را از گردنه تحریم با موفقیت عبور خواهد داد.

وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی نهادینه شدن جشنواره بین المللی امام رضا(ع) را خبری خوب برای شهر مشهد عنوان و یاد آور شد: با توجه به مصوب شدن این دبیرخانه به عنوان یک بنیاد از این پس امکان توسعه فرهنگی در این کلان شهر بیشتر می شود.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.