رسانه ورزش با ۴ گل هنرمندان را شکست داد / یادبود ضرغامی برای پدر نهاوندیان

۱۲م دیماه ،

تیم فوتبال خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران ورزشی در دیداری نمادین به یاد مرحوم نیما نهاوندیان به مصاف تیم هنرمندان رفت و با ۴ گل برابر این تیم به برتری رسید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و به نقل از پایگاه اینترنتی رسمی تیم فوتبال رسانه ورزش، این دیدار عصر امروز (سه‌شنبه) با همکاری بهزاد کتیرایی، مدیرکل تربیت‌بدنی صداوسیما در زمین چمن مجموعه ورزشی صداوسیما برگزار و در آن یاد و خاطره نیما نهاوندیان، مجری فقید تلویزیون و رادیو گرامی داشته شد.

رسانه ورزش در این دیدار با ۴ گل به برتری رسید. عادل فردوسی‌پور (۲ گل)، محمود نجف‌زاده و علیرضا اکبری‌خرم برای این تیم گلزنی کردند.

علاوه بر بهزاد کتیرایی، بهرام افشارزاده، دبیرکل کمیته ملی المپیک، سهرابی، مدیرکل روابط عمومی صداوسیما و‌ اعضای خانواده مرحوم نهاوندیان در محل برگزاری این دیدار حضور یافتند. در جریان این دیدار که با حضور نمایندگان شبکه‌های مختلف تلویزیونی همراه بود، سهرابی از طرف عزت‌الله ضرغامی، رئیس سازمان صداوسیما یادبودی به پدر نیما نهاوندیان اهدا کرد.

تیم فوتبال رسانه ورزش که پیش از این به مناسبت‌های مختلف برگزارکننده دیدارهای خیریه و نمادین بوده است، سال قبل نیز در دیدار با منتخب استقلال یاد و خاطره مرحوم ناصر حجازی را گرامی داشت. ضمن این‌که در دیداری با تیم “یاران کی‌روش” از مقام شهید تهرانی‌مقدم تجلیل کرد.

تیم فوتبال هنرمندان سینما و موسیقی نیز که به تازگی تشکیل شده است، برگزاری دیدارهای خیریه و نمادین را در دستور کار دارد. برای تیم هنرمندان فرهاد جم، مهدی صبایی، داود ناقور، کامبیز دیرباز، پویا امینی، هومن جوادی، علی صالحی، مهدی ماهانی، هومن سزاوار، میثم معافی، حمید مهین‌دوست، محسن افشانی، سیاوش مفیدی، ایمان صفا و منوچهر هادی به میدان رفتند. سرمربی این تیم محمدرضا مهدوی، بازیکن پیشین استقلال و پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران است.

هدایت تیم فوتبال خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران ورزشی نیز بر عهده رضا ترابیان و محمود کلهر بازیکنان پیشین تیم ملی و پرسپولیس است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.