رسوایی اخلاقی دومین ژنرال آمریکایی

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

با افشای ابعاد تازه‌ای از رسوایی مرد شماره یک دستگاه جاسوسی ایالات متحده، تحقیقات انجام شده از تبادل پست‌های الکترونیکی «نامناسب» میان فرمانده نیروهای ناتو در افغانستان با زن پشت پرده پرونده پترائوس حکایت دارد.

به گزارش تفسیری گروه وبگردیممتازنیوز، العربیهنوشت: پلیس فدرال آمریکا در ادامه تحقیقاتش iبه رد و بدل شدن صدها پست الکترونیکی میان «جان آلن» فرمانده نیروهای ناتو و آیساف در افغانستان با «جیل کیلی» یک زن آمریکایی لبنانی الاصل دست یافت.

جیل کیلی، که در پس رابطه عاشقانه دیوید پترائوس و بیوگرافی نویسش حضور داشت و خود را یکی از دوستان قدیمی خانواده پترائوس می‌داند اکنون پایش iبه یک پرونده غیراخلاقی تازه باز شده است.

این در حالی است که تاکنون از جزئیات ارتباط احتمالی خاص میان کیلی با پترائوس خبری منتشر نشده است.

ژنرال جان آلن، فرمانده نیروهای ناتو در افغانستان

 

یک مقام‌ پنتاگون که در مسافرت «لئون پانه‌تا» وزیر دفاع آمریکا iبه استرالیا وی را همراهی می‌کند iبه خبرنگاران گفت که پلیس فدرالی آمریکا «اف.بی.آی» در ادامه تحقیقاتش iبه ۳۰ هزار صفحه پست‌ الکترونیکی رد و بدل شده میان ژنرال آلن و کیلی رسیده است که iبه شک و گمان‌ها درباره وجود رابطه غیراخلاقی میان این دو دامن می‌زند.

این مقام عالی پنتاگون که خواست نامش فاش نشود هیچی توضیحی درباره استفاده از کلمه «نامناسب» برای ایمیل‌های رد و بدل شده میان ژنرال آلن و کیلی طی دوسال قبل و نیز ماهیت این ایمیل‌ها ارائه نکرد.

خانه جیل کیلی در ایالت فلوریدای آمریکا

تبادل ایمیل‌های نامناسب میان ژنرال آلن و کیلی

در همین حال روزنامه وال استریت ژورنال نیز در این باره نوشت که رابطه میان ژنرال آلن و کیلی تا این حد خلاصه نمی‌شود و گمان‌هایی درباره وجود ارتباطات نامشروع میان این دو همانند آنچه برای رئیس سازمان سیا رخ داد و iبه کناره‌گیری وی از این سمت منجر شد، شاهد باشیم.

طی این تحقیقات پلیس آمریکا iبه ایمل هایی دست یافته است که طی آن کیلی پس از دریافت ایمیل‌های تهدید آمیز از سوی «پائول برادون» معشوقه پترائوس از ژنرال آلن درخواست کمک می‌کند.

ژنرال آلن همچنین در ارتباطات ایمیلی خود با خانوم کیلی تصاویری نیمه برهنه از خود برای وی می‌فرستد.

برادون پس از آن که گمان می‌برد پترائوس و کیلی با یکدیگر در ارتباط می باشند ایمیل‌های تهدیدآمیز برای کیلی می فرستد و از وی می‌خواهد دست از سر پترائوس بردارد.

 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.