رسوایی اخلاقی چهره مشهور تلویزیون‌انگلیس

۳۱فروردین۱۳،

خبرگزاری تسنیم: رسانه های انگلیس روز جمعه از بازداشت و بازجویی از یکی از چهره های مشهور تلویزیونی این کشور در ارتباط با سوءاستفاده های جنسی خبر دادند.

«رالف هریس» اواخر ماه مارس (اوایل فروردین) توسط تیم ویژه پلیس انگلیس که دربارهٔ سوءاستفاده های جنسی تحقیق می کند، بازداشت و مورد بازجویی قرار گرفت.

پلیس همچنین اخیرا خانه هریس را در منطقه برکشایر بازرسی کرده است. این مجری سابق برنامه های تلویزیونی هم اکنون به قید وثیقه آزاد است و باید ماه آینده برای پاسخگویی به اتهامات خود در دادگاه حاضر شود.

هریس ۸۲ ساله که استرالیایی الاصل است از حدود نیم قرن پیش در انگلیس زندگی می کند و ۴۰ سال سابقه فعالیت در شبکه های مختلف تلویزیونی این کشور از جمله «بی بی سی» و «آی تی وی» دارد.

پلیس انگلیس پاییز پارسال و پس از فاش شدن ابعاد گسترده فساد اخلاقی «جیمی ساویل» مجری مشهور «بی بی سی» تیم ویژه ای را با عنوان یوتری برای تحقیق در مورد سوءاستفاده های جنسی وی و دیگر چهره های سرشناس از کودکان، تشکیل داد که بازرسان این تیم ویژه پلیس تاکنون ۱۲نفر از جمله چند نفر از مجریان فعلی و سابق بی بی سی را بازداشت و مورد بازجویی قرار داده اند.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.