رسوایی مالی در “پارلمان انگلیس”/ هزینه‌هایی که از جیب “مالیات‌دهندگان” پرداخت می‌شود

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

آمار تازه انتشار یافته از سوی دیده‌بان پارلمان انگلیس، حاکی از این است که اعضای پارلمان انگلیس ادعا کرده‌اند که در دو ماه آخر سال قبل میلیون‌ها پوند برای هزینه‌های تجاری و دیگر هزینه‌ها صرف کرده‌اند.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تی وی، براساس آمار انتشار یافته توسط سازمان مستقل استانداردهای پارلمانی (IPSA) ، اعضای پارلمان بیش از ۳۵ هزار فاکتور هزینه به ارزش چهارمیلیون و ۵۸۰ هزار پوند بین ماه اوت و سپتامبر ۲۰۲۴ ارائه داده‌اند، آن هم زمانی که تقریبا مجلس عوام، جلسه‌ای برگزار نکرده است.

این افشاگری پس از رسوایی هزینه‌های پارلمانی در سال ۲۰۰۹مطرح می‌شود که در آن‌ زمان ده‌ها تن از نمایندگان پارلمان انگلیس به سوء استفاده مالی متهم شدند.

اجاره‌های دفتر نماینده، هزینه‌های بلیط‌ های “فرست کلاس”، هزینه‌های حقوقی و حسابداری در میان فاکتورهای نمایندگان پارلمان وجود دارد.

“گوردون براون”، نماینده پارلمان از حزب کارگر برای حوزه “کرکالدلی” و “کودن بیث”، ۱۰۱۲۷۵پوند برای اجاره دفتر خود در مدت دو ماه، فاکتور داده است.

در همین حال، قانون‌گذاران انگلیسی گزارش ممتاز به نقل از داده‌اند که از ماه آوریل به سرویس‌های حسابداری برای کمک به آن‌ها در پر کردن فرم‌های مالیاتی، پنج هزارپوند داده‌اند.

وی گفت: تجار و زنان بی‌شماری در سراسر کشور خشمگین خواهند شد که سیاستمدارانی که خودشان تصمیماتی را اتخاذ می‌کنند و قوانین دست و پا گیر مالیاتی و سردرگم‌کننده را وضع می‌کنند و هزاران پوند را از جیب مالیات دهندگان خارج می‌کشند، خودشان نمی‌دانند که چطور قوانینی را که وضع کرده‌اند، اجرا کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.