رسولی نژاد: گلف ایران آینده روشنی دارد

در بازدید از فدراسیون گلف عنوان شد

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان عصر دیروز از فدراسیون گلف و زمین های گلف مجموعه ورزشی انقلاب بازدید کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت وزارت ورزش و جوانان در این بازدید  معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت:این تصور که این رشته ورزشی تنها متعلق به قشر خاصی از افراد می باشد باید در اذهان تغییر یابد و می بایست در راستای همگانی کردن گلف همانند برخی از کشورهای شرق و جنوب شرق آسیا امکاناتی به وجود آید که جمعیت بیشتری به سوی این رشته جذاب و پر نشاط سوق داده شود. 

وی افزود:یکی از بهترین کارها در راستای توسعه و پیشرفت گلف در ایران ورود بخش خصوصی است و در همین راستا وزارت ورزش و جوانان نیز با توسعه فضاهای ورزشی مناسب مربوط به این رشته ورزشی از این اقدام حمایت خواهد کرد.

رسولی نژاد با اشاره به حضور استعدادهای قابل توجه در گلف خاطر نشان ساخت: استعدادهای خوب و قابل توجهی در بین ورزشکاران گلفب وجود دارد و آینده خوبی را برای گلف در ایران پیش بینی می کنم.
رسولی نژاد در پایان خاطرنشان کرد:باید سرمایه گذاری ویژه ای در گلف انجام شود و حرکت و روش خوبی که فدراسیون در جهت ورود و ترغیب بخش خصوصی آغاز کرده باید مورد حمایت قرار گیرد تا شاهد استقبال و حضور ورزشکاران در گلف باشیم.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.