رسول خادم تنها رئیس فدراسیون دنیا که همزمان سرمربی تیم ملی هم هست!

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > کشتی – اعضای کمیته فنی فدراسیون کشتی در نشستی ویژه بحث تیم های ملی کشتی آزاد ایران را بررسی کردند و با اکثریت آرا رای دادند تا رسول خادم همچنان سرمربی باقی بماند.

به گزارش ممتاز ؛ اعضای کمیته فنی تیم های ملی کشتی آزاد ایران بعد از ساعت ها بررسی تصمیم گرفتند تا رسول خادم سرمربی تیم ملی کشتی ایران باقی بماند. رسول خادم که حالا رئیس فدراسیون کشتی ایران هم هست.

اعضا با توجه به نزدیکی مسابقات جام جهانی کشتی و قهرمانی آسیا تصمیم گرفتند تا رسول خادم تنها رئیس فدراسیون دنیا باشد که خودش قرار است سرمربی تیم ملی هم باشد. فدراسیون کشتی که سعی کرده در دوره تازه از همه کشتی گیران کشور استفاده کند درحالی این تصمیم را گرفته که ریاست فدراسیون شغلی تمام وقت است و تیم ملی کشتی آزاد در کادر خود چهره های سرشناسی چون علیرضا رضایی ، غلام محمدی و البته رضا لایق را دارد. به نظر می رسد اعضای کمیته فنی که نمی خواستند روی گزینه ای مثل غلام محمدی برای بازگشت به سرمربیگری تیم ملی جمع بندی کنند و از سوی دیگر محسن کاوه را به سبب افکارش حاضر نیستند در کنارشان داشته باشند ، با مشکل مشروعیت برای انتخاب سرمربی و پذیرش آن از سوی افکار عمومی مواجه بوده اند. آنها البته می توانستند از علیرضا رضایی برای این پست استفاده کنند اما در این راه کمی تعلل کرده اند تا حساسیت ها بیشتر نشود. فدراسیون کشتی که حالا علیرضا حیدری را در پست نایب رئیسی ، امیر خادم را در سمت خبره ورزشی  و معاون وزیر ، علیرضا دبیر را به عنوان عضو شورای شهر می بیند ، با مشکل تهی شدن از قهرمانان المپیکی و جهانی در حد سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد مواجه است چون قهرمانی مثل اکبر فلاح هم مدت هاست خانه نشینی پیشه کرده و ترجیح می دهد دور از کشتی باشد و دیگر قهرمانان جهانی مثل محمد طلایی هم هنوز گزینه ای در اندازه سرمربیگری تیم ملی از سوی اهالی کشتی شناخته نمی شوند. درحالی که کشتی فرنگی محمد بنا را در کنار خود دارد با پا به سن گذاشتن مربیانی از نسل منصور برزگر ، کشتی آزاد ایران بعد از رسول خادم و ورود ستاره هایش به بازی های سیاسی با مشکل مربی در قواره جهانی مواجه شده است. البته به شرطی که با کمک رسول خادم ، علیرضا رضایی بتواند مشروعیت سرمربیگری را پیدا کند، این بحران سپری می گردد.

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.