رسول خادم: دشمنانم هم روی شان نمی شد این طور قرعه ها را بردارند

رسول خادم پس از کسب سومین مدال کشتی آزاد ایران در المپیک در جمع خبرنگاران به قرعه بسیار بد ملی‌پوشان اشاره کرد و گفت: قرعه‌های ما چه امروز و چه فردا بسیار سخت است. حتی اگر رقیبان یا دشمنان ما قرعه می‌چیدند روی‌شان نمی‌شد ما چنین وضعیتی داشته باشیم. دو کشتی‌گیر ما که امروز مدال گرفتند، شاید کمتر از این‌ها رویشان حساب می‌شد اما مردانه جنگیدند و مدال گرفتند.
وی در مورد باخت حسن رحیمی گفت: متاسفانه کمیته برگزاری مسابقه‌ها اشتباه‌هایشان را روی ما پیاده کردند و بلافاصله حسن رحیمی را برای کشتی دوم روی تشک فرستادند. هرچه هم به کمیته برگزاری مسابقه‌ها اعتراض کردیم فایده‌ای نداشت. به همین خاطر حسن رحیمی که یکی از شانس‌های جدی ما بود، برای کشتی دوم اصلا تمرکز نداشت.
او در مورد مدال برنز کمیل قاسمی گفت: کمیل فراتر از خودش کشتی گرفت. او حرف‌گوش‌ترین کشتی‌گیر ما در ۶۰ روز اخیر بود.
خادم در پاسخ به این سوال که چرا در مورد امتیازی که داوران در کشتی‌ اسماعیل‌پور به حریف روسی‌اش دادند، اعتراض نکردید گفت: در این جور مواقع معمولا اگر ما اعتراض کنیم، نه تنها نتیجه‌ای نمی‌گیریم بلکه یک امتیاز هم به حریف مقابل می‌دهند. در آن ثانیه‌ها توان کودوخوف بسیار کم شده بود و نباید با درخواست بازبینی از فیلم ریسک می‌کردیم تا هم به او فرصت استراحت دهیم و هم دو امتیاز عقب بیفتیم. همان طور که دیدید مسعود در آخر او را خاک کرد اما یک ثانیه وقت کم آورد.
۴۱۴۱

خادم همچنین در مورد کشتی‌گیران روز آخر ایران گفت: امیدوارم تقوی و یزدانی کشتی‌های خود را بگیرند.
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.