رسول خطیبی: تمام بازیکنان گسترش فولاد ستاره می باشند

فروردین ۱۴۰۳

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز پس از کسب پیروزی در بازی تدارکاتی مقابل سایپای کرج گفت: هدف ما در این بازی به محک کشیدن جدی آمادگی بازیکنان پس از تمرینات فشرده در اردوهای سرعین و تهران بود.

به نقل از پایگاه اینترنتی رسمی باشگاه گسترش فولاد تبریز، رسول خطیبی با اشاره به اینکه هر دو تیم گسترش فولاد و سایپا در حال حاضر در مرحله آماده سازی بدنی قرار دارند، اظهار کرد: بازی های تدارکاتی پیش از فصل همواره برای سنجش آمادگی بازیکنان و کشف نقاط ضعف و پوشش آنان قبل از وارد شدن به بازی های لیگ صورت می گیرد و ما در دیدار برابر سایپا، همچون دو دیدار تدارکاتی قبل مقابل تیم های دانشگاه آزاد اردبیل و سامسونگ کرمان، به اهداف و برنامه های مدنظرمان دست یافتیم.

وی با ابراز رضایت از شرایط تمرینات و آمادگی بازیکنان گسترش فولاد تبریز، گفت: شالوده اصلی تیم ما را جوانان تشکیل می دهند و من به عملکرد و نتیجه گیری آنان در آینده اطمینان دارم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز درخصوص نقل و انتقالات بازیکنان در این فصل و بحث عدم جذب ستاره از سوی این باشگاه، گفت: تمامی بازیکنان گسترش فولاد در فصل آتی از دید من ستاره می باشند و من نیازی به ستاره ندارم.

وی افزود: هف ما در فصل نقل و انتقالات زمینه سازی برای ایجاد پشتوانه برای آینده فوتبال تبریز و ایران است و از همین رو، به خدمت گرفتن بازیکنان نامی، در دستور کار ما قرار نداشته و نخواهد داشت و همگان در آخر فصل، ستاره های گسترش فولاد را ملاحظه خواهند کرد.

 

ایسنا

باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.