رسول منتجب‌نیا: مدعی هستیم بیشترین وفاداری و تبعیت را از رهبری داریم

حجت الاسلام رسول منتجب نیا که امروز -پنجشنبه- در گفت و گو با خبرآنلاین آخرین وضعیت حزب اعتمادملی را تشریح کرد. وی در بخشی از این گفت و گو درباره متهم شدن اصلاح طلبان به ناهماهنگی و بعضا تعارض با رهبر انقلاب گفت: ما اصلاح طلبان ریش سفیدتر مدعی هستیم بیشترین تبعیت و احترام را ما به شخص رهبری گذاشته ایم.

وی تصریح کرد: این شیوه و منش اصلاح طلبان بوده و هست، نه بچه ای که در یک جایی کاری کرده است.

وی گفت: تا قبل از رحلت حضرت امام ما در مجمع روحانیون مبارز با آیت الله خامنه ای رقابت سیاسی داشتیم ولی بعد از آن دیگر اینگونه نبود.
منتجب نیا تصریح کرد: ما همیشه حرمت مقام معظم رهبری را حفظ کرده ایم و تبعیت ایشان را لازم دانسته ایم هرچند برخی اوقات سئوال و نظر دیگری داشته ایم.
وی ضمن مقایسه دوره ریاست جمهوری آقایان خاتمی و احمدی نژاد گفت: در ۸سال دوره ریاست جمهوری آقای خاتمی یک کلمه، جمله یا گام کوچک خلاف نظر رهبری وجود نداشت؛ آقای خاتمی هر هفته روزهای دوشنبه خدمت آقا می رفت و در بسیاری از موراد پس از جلسه نظراتش تغییر می کرد. ایشان در آن موارد حتی یک مورد دهن کنجی، قهر و غیظ نداشت و نظر رهبر انقلاب برای ایشان حجت بود.
منتجب نیا ضمن مرور خاطراتی درباره تبعیت جریان اصلاحات از نظرات آیت الله خامنه ای گفت: در انتخابات دور چهارم مجلس علی رغم اینکه می دانستیم مجمع روحانیون مبارز شکست می خورد اما بنا بر دستور مقام معظم رهبری وارد صحنه شدیم و در انتخابات شرکت کردیم.
وی در بخش دیگری از این گفت و گوی تفصیلی که به زودی در خبرآنلاین منتشر خواهد شد ضمن انتقاد از اتهام هایی که به اصلاحطلبان زده شده است گفت: بعد از انتخابات ۸۸ به کرات گفتیم حرمت ها باید حفظ شود حتی به کسی اجازه نمی دهیم به آقای احمدی نژاد که رئیس جمهور است توهین کند.

مشروح گفت و گوی خبرآنلاین با حجت الاسلام رسول منتجب نیا به زودی منتشر خواهد شد.

/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.