رسیدن بیش از ۱۵ پروژه فرودگاهی به مرحله افتتاح و بهره‌برداری

دوشنبه ۲۵ اردیبهشت – ۰۵:۱۹:۲۱ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- مدیرکل ارتباطات و ناوبری شرکت فرودگاه‌های کشور از به بهره‌برداری رسیدن بیش از ۱۵ پروژه در آینده ای نزدیک خبر داد.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا،   حمیدی ارزش ریالی این پروژه‌ها را ۱۳۸ میلیارد و ۲۶ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این پروژه‌ها که تعداد آن به ۱۷ مورد می‌رسد، در ۹ فرودگاه و مرکز کنترل فضای کشور متمرکز است.
وی عنوان کرد: نصب و راه‎اندازی سیستم سوئیچینگ برج و اپروچ، نصب ۲۰ دستگاه GPS CLOCK، آنتن رادار جیرفت، انتقال اطلاعات رادار به امور مالی، نصب و راه‎اندازی سیستم ILS/DME، نصب و راه‎اندازی سیستم VOR/DME، نصب تجهیزات و دستگاه‌های کمک بازرسی فرودگاه‎های کشور(۶۸ دستگاه)، نصب تجهیزات دوربین مدار بسته، جمع‎آوری و نصب سیستم LLZ در موقعیت جدید، نصب و راه اندازی بیست دستگاه مانیتور LCD 2K*2K درمرکز کنترل پرواز و چهل دستگاه مانیتور ۲۰ اینچ، تعیین پوشش سایت‌های رادار از جمله این ۱۷ پروه است.
حمیدی در ادامه افزود: این پروژه‌ها در سال ۹۰ کلید خورده و هم‌اکنون آماده افتتاح و یا در حال بهره‌برداری است.
به گفته مدیرکل ارتباطات و ناوبری این پروژه‌ها به فرودگاه‎های کشور، مرکز کنترل، زاهدان، کرمان، ایلام، سنندج، آبادان، ابوموسی، اهواز، پارس‎آباد، کرمانشاه معطوف است.
گفتنی است پروژه جمع‎آوری و نصب سیستم LLZ در موقعیت جدید فرودگاه کرمانشاه تنها پروژه باقی‌مانده از سال ۹۰ است که تاکنون ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۱۴۱۷۱۹۲۱۹۱۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.