رسیدن به استقلال ایده‌آل متری نیست

۱۰م دیماه ،

به گزارش فارس، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی با سایپا اظهار داشت: خدا کمک کرد در فصل نقل و انتقالات خوب عمل کنیم و نقاط ضعف و قوت خود را بشناسیم. بعد از دو پیروزی در جام حذفی شرایط خوبی داریم اما هنوز با استقلال مدنظر فاصله داریم.

وی افزود: سایپا تیم جوان و خوبی است و از مربی خوبی برخوردار است اما امیدوارم با حمایت هواداران به روند رو به رشد خود را ادامه دهیم.

سرمربی آبی پوشان تاکید کرد: اگر موفقیتی هست کار گروهی بوده و من کمترین تاثیر را در این هفته ها داشته ام.

خبرنگاری پرسید شما صدرنشین هستید اما تماشاگران استقبال خوبی ندارند که قلعه نویی گفت: این روند فوتبال ما است اما توقع داریم تماشاگران بیشتری بیایند. فکر می کنم سرمای هوا و برگزاری مسابقات در روزهای غیر تعطیل تاثیر دارد. اگر مسابقات را زود بیندازند یک مشکل دیگر وجود دارد.

قلعه نویی در خصوص تفاوت آبی ها در جام حذفی با لیگ گفت: ما جام حذفی را فراموش کردیم و به لیگ فکر می کنیم. یکسری اتفاقات بیرون زمین و یکسری داخل زمین رخ می دهد و امیدوارم نتیجه بازی فردا به نفع ما باشد اما نسبت به بازی قبلی با سایپا امیدوارم متفاوت باشیم.

قلعه نویی در ادامه نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسیده بود تکلیف کارت بازی فرهاد مجیدی چه شد؟ گفت: هنوز سوال های شما در مورد مجیدی تمام نشده؟ من مسائل اداری را در جریان نیستم اما باشگاه استقلال قانونمند است و بر اساس قوانین کارش را انجام می‌دهد ، تشکیلات استقلال می داند که چگونه در خصوص جذب یک بازیکن باید اقدام کند.

وی در خصوص مصدوم و محرومان تیمش گفت: سیاوش اکبرپور جز ۱۸ بازیکن اصلی ما نیست چون آسیب دیده است و یکی دو بازیکن دیگر با تلاش کادر پزشکی به جمع ما اضافه می‌شوند.

سرمربی تیم استقلال در خصوص اینکه چه زمانی استقلال مدنظرش را خواهد ساخت گفت: طبیعی است که یک تیم فراز و نشیب داشته باشد و شما دیدید که منچستر چند شب پیش در خانه خود چندین بار عقب افتاد ولی در نهایت برنده بازی شد ، جذابیت فوتبال به همین مسائل است، در نمودار روز به روز بهتر می‌شویم و باید بگویم آمدن جباری خیلی به‌ما کمک کرد هرچند تصور می کردیم او هفته ششم به ما اضافه می‌شود اما با پیوستن این بازیکن پازل تاکتیکی استقلال تکمیل شد.

همان خبرنگار پرسید استقلال مدنظر شما کی ساخته خواهد شد؟ که قلعه نویی گقت: متر که نیست تا من بگویم کی به آن می رسیم اما قطعاً در آسیا کار راحت تری داریم چون زمین های آنجا مساعد است و بازیکنان انگیزه زیادی در آن مسابقات دارند ، قطعاً بازی در کشورهای عربستان و شهر ریاض با آن شرایط انگیزه ما را بیشتر خواهد کرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.