رسیدن به نامزد واحد در انتخابات به نفع اصولگرایان است

حداد عادل:

ایران > انتخابات
عضو ائتلاف پیشرفت با تأکید بر اینکه رسیدن به نامزد واحد در انتخابات به نفع اصولگرایان است، گفت: این ائتلاف بحث انتخاب اعضای کابینه را به پس از انتخابات موکول کرده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، غلامعلی حدادعادل در حاشیه کنگره کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در دانشگاه تهران در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه ائتلاف سه‌گانه در حال حاضر چه نقطه‌ای قرار دارد؟ اظهار داشت: ائتلاف سه‌گانه همچنان پابرجاست و ما تدبیر می‌کنیم تا فرد واحدی از بین ما ۳ نفر انتخاب شود.

حدادعادل با بیان اینکه ما برای تشکیل کارگروه‌هایی در ۳ بخش اقتصاد زیربنایی، سیاست خارجی، علمی، فرهنگی و اجتماعی برنامه داریم، تصریح کرد: هر کدام از ما ۳ نفر مسئول یکی از این بخش‌ها شده‌ایم.

وی ابراز امیدواری کرد «اگر توفیق اداره کشور با یکی از اعضای این ائتلاف بود، بتوانند از این برنامه‌ها و نیروهای انسانی کارآمد استفاده کنند».

عضو ائتلاف پیشرفت اظهار داشت: ما فعلا از اشخاص صاحب‌نظر و با تجربه برای همفکری دعوت کرده‌ایم ولی انتخاب کابینه را به بعد از انتخابات موکول می‌کنیم.

حدادعادل با بیان اینکه محوطه‌ای که اشخاص ذیصلاح باید از آن انتخاب شوند را مشخص کرده‌ایم، یادآور شد: بنده گفتم در اداره کشور چون سیاست‌های کلی با مقام معظم رهبری است، دولت باید مجری سیاست‌های کلی باشد که قانون اساسی اختیار آن را به رهبری داده است.

«مقام معظم رهبری صریحاً فرموده‌اند که من نسبت به هیچ شخصی اعلام نظر نخواهم کرد و رأیم را فقط خودم می‌دانم».

عضو ائتلاف پیشرفت در خصوص ائتلاف با سایر نامزدها و ائتلاف‌ها خاطر نشان کرد: ما امیدواریم اصولگرایان به کاندیدای واحد برسند و این به صلاح کشور و جریان اصولگراست.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.