رسیدن سونی به جایگاه سوم فروش تلفن هوشمند

۰۷م آذر ،

فاوانیوز: اولین عکس های گرفته شده با تلفن موسوم به Odin در اینترنت نمایان شده و از آنجایی که به نظر می‌رسد منبع آنها از داخل کمپانی باشد، می‌توان با اطمینان بیشتری گفت که سونی دارد یک غول بچه ۵ اینچی را آماده می‌کند.

به گزارش فاوانیوز به نقل از نیما گستر،مهمترین نکته شایعات اخیری است که خبر از استفاده از نمایشگری با تکنولوژی فوق کم مصرف WhiteMagic می‌دهد. این نمایشگر، دارای قطر ۵ اینچ، با کیفیت فول HD و تراکم ۴۳۸ پیکسل در هر اینچ خواهد بود. در مورد پردازنده هم، شایعات به کوالکوم S4 چهار هسته‌ای اشاره دارند ولی هنوز مشخصات دقیق نیستند و باید صبر کرد. گفته می‌شود که این تلفن در یکی از دو اتفاق CES یا MWC رونمایی خواهد شد.

و اما بخوانید که سونی در آخرین رده بندی کمپانی‌های تولیدکننده تلفن هوشمند که توسط مؤسسه IDC انجام شده، توانسته در ۳ ماه سوم ۲۰۱۲ به جایگاه ۳ دست پیدا کند که ۳ پله از آخرین رده بندی بالاتر است؛ سونی در این راه نوکیا، HTC و RIM را پشت سر گذاشته.

هم اکنون سامسونگ با ۳۱٫۳ درصد، اپل با ۱۴٫۶ درصد، سونی با ۴٫۸ درصد، HTC با ۴٫۶ درصد، ریم با ۴٫۲ و نوکیا با ۳٫۴ درصد در رتبه های ۱ تا ۶ بازار جهانی فروش “تلفن های هوشمند” قرار دارند.

فاوا نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.