رسیدگی به امور ایثارگران دراولویت قرار گیرد

گردآوری توسط گروه بیمه ممتاز نیوز

بینا:رییس محترم هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران گفت:رسیدگی به امورایثارگران،جانبازان و خانواده های معظم شهدا باید دراولویت برنامه های مدیریت تازه امور ایثارگران شرکت قرارگیرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران،محمود امراللهی درجریان مراسم تودیع و معارفه مشاور مدیرعامل و رییس اداره کل امورایثارگران شرکت اظهارداشت: بیمه ایران ۱۶۵۶ایثارگردارد و از نظر تعداد بکار گیری ایثارگران در مجموعه وزارت اموراقتصادی و دارایی و سازمان های تابعه رتبه اول را به خود اختصاص داده است. وی افزود:درحال حاضر جمعیت ایثارگران این شرکت ۳۰ درصد کل شاغلان و بازنشستگان را در بر می گیرد وخوشبختانه غالب آنان در پست های سازمانی و شغلی مناسبی بکار گرفته شده اند.
رییس محترم هیات مدیره بیمه ایران با اشاره به اینکه ایثارگران نقش مهم واساسی در پیشبرد اهداف و ماموریت های شرکت برعهده داشته و مورد حمایت مدیریت ارشد شرکت می باشند،افزود: انتظارداریم مدیریت تازه ایثارگران با برنامه ریزی علمی و همکاری سایر بخش ها ازتوانمندی این نیروهای ارزشی بهتر از قبل بهره مند شوند.
امراللهی با بیان اینکه رسیدگی به امورایثارگران یک افتخاربوده و مدیریت تازه این اداره باید به آن اهتمام ویژه داشته باشد،افزود:مدیریت ارشد شرکت و اعضای هیات مدیره کمال همکاری را با مجموعه ایثارگران داشته و درصورت انعکاس مشکلات تمام تلاش خود را برای مرتفع شدن آن ها بکار خواهند گرفت.
عضومحترم هیات مدیره و معاون اداری و مالی شرکت نیز دراین جلسه با تبریک به رییس تازه اداره کل ایثارگران گفت:مسوولیت مهمی را عهده دار شده اید وامیدوارم برای افزایش رضایتمندی جامعه ایثارگران شرکت تمام تلاش خود را بکار گیرید.
حمیدتاجیک بااشاره به نامگذاری سال۹۳ به عنوان سال اقتصاد،فرهنگ باعزم ملی و مدیریت جهادی ازسوی مقام معظم رهبری، تصریح کرد: ایثارگران بیمه ایران توانایی های بسیاری دارند و امیدوارم درراستای دستیابی به اهداف موردنظرمقام معظم رهبری درجامعه و شرکت سهامی بیمه ایران حرکت جهادی همراه با عزم ملی را پرشورتر ازگذشته دنبال کنند. وی افزود: بیمه ایران یک بنگاه اقتصادی است وفعالیت هایش برروی تامین امنیت روانی و بهداشت جامعه متمرکز است وایثارگران پشتوانه خوبی برای برقراری این مهم به شمار می روند.
به اعتقاد وی استفاده از قابلیت و توانمندی های ایثارگران با این ذهنیت که خواستگاه آنان ازخودگذشتگی است هنری والا را می طلبد البته باتوجه به شناختی که از مدیریت تازه اداره کل ایثارگران شرکت سراغ دارم اطمینان می دهم دراین دوره رسیدگی به امور ایثارگران وضعیت مطلوب تری خواهدیافت.
عضو محترم هیات مدیره بیمه ایران اضافه کرد: ایثارگران متولیان خوبی برای ایجاد فضای جهادی، دگرخواهی و تواضع می باشند و اگرازتوانایی های آنها به طور مطلوب استفاده شود به طورحتم آینده مناسبی را برای شرکت می توان پیش بینی کرد.
تاجیک تاکیدکرد: اگرتفکر ناشی از ایثارگری به خوبی درشرکت ترجمه و این ذهنیت درتمامی سطوح سازمانی وقالب های مختلف ترسیم شود به طور حتم منشاء تحول و بهبود خواهد شد.
مدیریت محترم وجدید امور ایثارگران بیمه ایران نیز دراین جلسه گفت: یکی ازافتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران داشتن بزرگ مردانی ازعرصه جهاد و شهادت است که با تمام وجود ایثارو فداکاری کردند تا این نظام مقدس همچنان بدرخشد.
عبدالحسین امینی ادامه داد:‌ امروزتمامی ما افتخار داریم با ایثارو فداکاری رزمندگان دلاور اسلام دراین نظام احساس غرورو سربلندی و سرافرازی کنیم.وی با اشاره به اینکه ایثارگران یکی از معتبرترین برندهای این شرکت است،افزود: ما به این برند افتخار می کنیم و امیدواریم آن طور که شایسته است به آنان خدمت کنیم.
مدیریت تازه امورایثارگران بیمه ایران با تقدیرازمدیریت ارشد شرکت درحمایت ازمجموعه ایثارگران تصریح کرد:‌ سعی خواهیم کرد دراین دوره آنچه که درشان،منزلت و جایگاه این عزیزان است را فراهم تا آنان بتوانند درکنار سایراعضای شرکت درعرصه اقتصادی کشورافتخارآفرینی کنند.وی درپایان تاکید کرد: برای خدمت رسانی آماده ام واطمینان می دهم برای دستیابی به اهداف متعالی شرکت همراه سایر کارکنان ازهیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.
درمراسم تودیع و معارفه مشاورمدیرعامل و رییس اداره کل امور ایثارگران، مشاوران محترم مدیرعامل یعقوب رشنودای و عباس ابراهیمی ،یعقوب بهاری فر مدیرمحترم اموراداری،‌حسن شریفی سرپرست محترم مجتمع خدمات بیمه ای شهیدمطهری، خسرو نقی زاده رییس محترم بسیج شرکت،عباس فرجی معاون محترم اداره کل روابط عمومی شرکت وتعدادی ازکارکنان اداره کل امورایثارگران حضور داشتند. 


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.