رسیدگی به مشکلات جوانان وظیفه همه دستگاه ها است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد عباسی در دومین نشست معاونین امور فرهنگی و جوانان ادارات کل ورزش و جوانان استان ها با بیان این مطلب گفت:ورزش یک موضوع است و جوانان یک قشر هستند، این دو با هم قابل قیاس نیستند. ورزش یکی از نیازهای جوانان است در حالی که خود ورزش گروه های سنی مختلفی را در بر می گیرد.

وی افزود: اساسا سن جوانی سن ویژه  و پرمخاطره ای است که عمدتا همراه با شور و نشاط و غرور است که اگر در این راستا تعادل سازی نشود موجب بروز مشکلاتی در جامعه خواهد شد. بنابراین نیاز به سیاستگذاری، برنامه ریزی و توجه ویژه دارد.

عباسی در ارتباط با وظیفه دستگاه های کشور و متولیان امور جوانان خاطرنشان کرد: کار در حوزه جوانان فرابخشی است. مسوولان وظیفه دارند مسائل و مشکلات کنونی حوزه جوانان را مورد توجه قرار دهند و این مختص به وزارت ورزش و جوانان نیست، بلکه تمامی دستگاه ها با همکاری هم باید به این  موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه تصریح کرد: از جمله نکاتی که سیاستگذاران، متولیان امور و دستگاه های دولتی باید به آن توجه کنند به صحنه آوردن جوانان و به خصوص نخبگان برای توسعه کشور و بهره مندی از این قشر به عنوان سرمایه های ملی است.

وی در ارتباط با این که در حال حاضر ظرفیت های بسیار مناسبی در کشور وجود دارد افزود: تشویق به استفاده از این فرصت ها و ظرفیت های عظیم ملی در جهت تقویت رفاه جوانان ضروری است.عباسی در ارتباط با این که در حال حاضر مهمترین موضوع جوانان ازدواج آن هاست، بیان کرد: ازدواج از خصوصیات سن جوانی است و همچنین پایه زندگی در آتیه جوانان است. ازدواج آگاهانه، بهنگام و آسان به منظور کرامت خانواده ها و پایداری آن از دیگر سیاست هایی است که باید در جامعه ترویج شود.

به گفته وزیر ورزش و جوانان،  زمینه سازی در جهت استفاده از فرصت ها در دوره جوانی و تقویت روحیه دین داری در آن ها از ضروریات است و ساماندهی در این زمینه توسط مسوولان کشور بسیار مهم است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.