رسیدگی به مشکلات ساکنین پروژه امام علی (ع)

احداث پایگاه پشتیبانی مدیریت بحران در منطقه ۱۳

ساخت پایگاه پشتیبانی مدیریت بحران در مجاورت بیمارستان فجر، رسیدگی به مشکلات معارضین املاک پروژه امام علی (ع) از مهم ترین عناوین خبری بسته خبری امروز است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه گفت :به زودی پایگاه پشتیبانی مدیریت بحران در نزدیکی بیمارستان فجر احداث تا در زمان وقوع حادثه بتوان درکوتاهترین فاصله زمانی به کمک شهروندان شتافت .

حسین ارشادی افزود : به همت ستاد مدیریت بحران منطقه ، در مجاورت بیمارستان فجر، پایگاه پشتیبانی مدیریت بحران ساخته می شود.

وی تصریح کرد: در این راستا دیداری با مسئول مدیریت بحران بیمارستان فجر صورت گرفت و از محل ساخت پایگاه پشتیبانی مدیریت بحران مجاور این بیمارستان بازدیدشد.

ارشادی خاطر نشان کرد: درآینده بسیارنزدیک پایگاه پشتیبانی مدیریت بحران در کناراین بیمارستان احداث تا دراثروقوع حادثه بتوان درکوتاهترین فاصله زمانی به کمک شهروندان شتافت

*احداث گلخانه در پارک جنگلی سرخه حصار

معاون فنی و عمرانی منطقه ۱۳ گفت به همت معاونت فنی و عمران منطقه ۱۳ ، گلخانه ای به مساحت ۴۵۰ متر مربع در پارک جنگلی سرخه حصار ساخته شد.

پیمان عباسی افزود ::این مجموعه در یک طبقه با زیر بنای ۴۵۰ مترمربع ساخته و برای پرورش گل و گیاهان زینتی مورد استفاده قرار می گیرد.

به گفته وی اسکلت این گلخانه ها از فلز است که با پلاستیک های ضد اشعه ماوراء بنفش (uv) پوشش و با تکمیل ان به تجهیزات و ادوات مورد نیاز مجهز می شود.

*رسیدگی به مشکلات ساکنین پروژه امام علی (ع)

رئیس اداره املاک منطقه ۱۳ گفت : طی جلسه ای با حضور شهردار منطقه ۱۳ ، به مشکلات معارضین املاک پروژه امیر المومنین امام علی (ع) رسیدگی شد.

ذاکری نیک افزود : در راستای تملک معارضین پروژه امام علی (ع) ، جلسه ای با حضور شهردار منطقه در اداره املاک منطقه برگزار و ضمن گفتگو با معارضین ، راهکار هایی برای رفع مشکلات آنها ارائه شد.

وی اظهار داشت :در این جلسه شهردار منطقه ضمن گفتگو با تعدادی از معارضین املاک پروژه امیر المومنین امام علی (ع) بر اصل رضایتمندی شهروندان در راستای اجرای این پروژه تاکید کرد

رئیس اداره املاک تصریح کرد: طی مذاکرات صورت گرفته با شهروندان همواره سعی کرده ایم رضایت مالکان را در نظر بگیریم تا کوچکترین حقی از مردم ضایع نشود.

وی با بیان اینکه از ابتدای فاز تملک املاک تا کنون ماده نه در خصوص پلاک های معارض اجرا نشده است تصریح کرد:تمام تلاش شهرداری منطقه ۱۳ تسریع بخشی در اجرای این پروژه بوده تا هر چه زودتر شهروندان از آثار مثبت این پروژه بهره مند شوند.

*چهره های برتر قرآنی منطقه ۱۳ در بوستان خیام تجلیل شدند

رئیس اداره اجتماعی ناحیه یک گفت : به مناسبت ماه مبارک رمضان ، مراسم تجلیل از ۸ چهره برتر و ممتاز قرآنی در بوستان خیام با حضور مسئولین شهرداری منطقه ۱۳ برگزار شد.

ادیبی افزود : طی مراسمی با حضور معاون فرهنگی اجتماعی منطقه ۱۳ ، شهردار ناحیه یک و شخصیت های برجسته دینی منطقه از فعالان قرآنی محلات در در بوستان خیام تجلیل شد.

وی اظهار داشت : در این برنامه معنوی که با حضور جمع کثیری از شهروندان برگزار شد از ۸فعال قرآنی منطقه ۱۳با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

رئیس اداره اجتماعی ناحیه یک تصریح کرد :در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین بحری در زمینه پرورش معنویت، روح و اخلاق مباحثی را مطرح کرد.

*افزایش ۳۵ درصدی جمع آوری پسماند خشک در سطح ناحیه سه

شهردار ناحیه سه از افزایش ۳۵ درصدی جمع آوری پسماند خشک در سطح ناحیه سه خبر داد .

علیرضا ملک افزود : در پی انجام آموزش های چهره به چهره توسط آموزشگر ناحیه و جمع آوری به موقع پسماند خشک از مبداء توسط ماشین های ملودی میزان پسماند خشک جمع آوری شده ۳۵%افزایش داشته است.

وی همچنین از لایروبی گسترده انهار به صورت روزانه در سطح محله خبر داد و گفت : به منظور رعایت اصول بهداشتی، همه روزه لایروبی انهار موجود در سطح محدوده انجام می شود که رضایت شهروندان را در پی داشته است.

شهردار ناحیه سه خاطر نشان کرد : مبارزه با حیوانات موذی یکی از درخواست های شهروندان محله است که در این راستا عملیات طعمه گذاری در منافذ ورود و خروج موش صورت می گیرد./ ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.