رسیدگی به مشکلات محلات، سرلوحه برنامه های شهرداری منطقه ۴

فروردین ۱۴۰۳

شهردار منطقه ۴ با اشاره به انجام بازدیدهای میدانی از سطح محلات گفت: بازدیدهای میدانی فرصت های مناسبی است تا به مشکلات در سطح محلات از سوی شورایاران، رسیدگی شود.

 حسن کریمیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی ممتاز نیوز، ضمن بیان این مطلب افزود: بازدید میدانی از سطح محلات با رویکرد محله محوری یکی از اقدامات شایسته و مفیدی است که طی این سالها و با توجه به تاکید شهردار محترم تهران در سطح منطقه صورت گرفته و با نظارت و همکاری شورایاران اجرا می گردد.
شهردار منطقه ۴ با اشاره به دوره های مختلف بازدید میدانی از سطح محلات تصریح کرد: در دور اول بازدیدهای میدانی ۳۶۰ مصوبه، دور دوم ۵۵۶ مصوبه، دور سوم ۱۵۲۷ مصوبه، دور چهارم ۱۴۲ مصوبه و دور پنجم نیز ۲۲۵ مصوبه به تصویب رسید و بعضی از مصوبات باقی مانده دوره های اول، دوم، سوم و چهارم بازدید میدانی در بازدید دوره پنجم به پایان رسید.
کریمیان اظهار داشت: در دور ششم و هفتم بازدیدهای میدانی از سطح محلات که در سال اجرا و به پایان رسید، بسیاری از مشکلات محلات شناسایی و در دستور کار قرارگرفت.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به حضور بیش از ۲۰۰ نفر از دبیران و اعضای محترم شورایاری و محلات در این بازدیدهای میدانی و رضایتمندی که توسط شهروندان حاصل شده است، بیش از ۹۵ درصد از مشکلات موجود در سطح محلات کاهش یافته است. /
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.