رسیدگی به پرونده دراویش نعمت اللهی گنابادی در دادگاه انقلاب تهران

۲۰ آبان ،

پرونده دراویش مجرم و خاطی در دادگاه انقلاب بسته شد:

اثبات جرایم و تخلفات سرکردگان فرقه نعمت اللهیه گنابادی در دادگاه انقلاب تهران!

به گزارش تفسیری گروه وبگردیممتازنیوز، دراویش گنابادی سالهاست که با اباحه گری و فریب انسان های بی گناه، دست به تشویش اذهان عمومی و برهم زدن نظم و امنیت در کشور به بهانه ی ظلم و ستم به این فرقه زده اند. این در حالی است که سرکردگان این فرقه در ظاهر ادعای دوستی و صلح و صفا (صلح کل) می نمایند ولی در عمل چهره پلید و شیطانی خود را نشان داده اند.

جلسه رسیدگی به پرونده دراویش گنابادی که در سال جاری در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران برگزار شده بود به شرح ذیل می باشد:

گزارشی از تخلفات و جرایم صورت گرفته از سوی دراویش نعمت اللهی گنابادی:
 تشویش اذهان عمومی، اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی٬ نشر اکاذیب و عضویت در فرقه انحرافی ازجمله تخلفات و جرایم این اشخاص می باشد.
و مبارزه با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اعتقاد به جدایی سوری دین از سیاست، بهره گیری از فرقه و فرقه گرایی به عنوان پوششی برای ارتکاب جرایم مختلف، سو استفاده از عقاید فرقه‌ای با هدف ایجاد حاشیه امن برای انجام تخلفات، نشر اکاذیب و تشکیل گروه‌های خشن و فرقه گرا و کسب منافع مالی، تجمع های بدون مجوز در اماکن عمومی، درگیری های متعدد و خشونت آمیز در شهرهای مختلف که بعضا منجر به کشته شدن هموطنان عزیز گشته است، از جمله جرایم و خیانت های این فرقه می باشد.

از دیگر جرایمی که باید بصورت قانونی به آنها پرداخته شود:
تجاوز به مریدان، توهین به مراجع عظام تقلید، حمایت از رژیم صهیونیستی، حمله مسلحانه به مردم بی گناه کوار، همراهی با تفرقه افکنان در جریان زلزله اخیر، تحریف ها و بدعت های مختلف در دین مبین اسلام و فراخوان پایگاه اینترنتی رسمی فرقه گنابادی برای ایجاد درگیری، و… .


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.