رشد سوءتفاهم در جامعه سلاح امروز دشمن است

۰۲خردادماه،

کارشناس مسائل فرهنگی و رسانه‌ با بیان اینکه هر فاصله‌ای بین معنویت ناب اسلامی با انقلابی‌گری ملاحظه شود باید آن را ناشی از سوءتفاهم دانست، گفت: دشمنان ایران همواره به دنبال ایجاد سوءتفاهم در این کشور بودند، و این مهمترین خیانتی که آنها به اسلام کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان امروز بعدازظهر در همایش ولایت و بصیرت که توسط حزب خدمت گذاران آبادی و پیشرفت در مسجد امام علی (ع) در بلوار شهید اصفهانی برگزار شد گفت: هر فاصله‌ای که بین معنویت ناب اسلامی و انقلابی با انقلابی‌گری ملاحظه شود ابتدا باید آن را ناشی از سوءتفاهم دانست.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه جهان ما سرشار از سوءتفاهم است تاکید کرد: دشمنان ایران همواره به دنبال ایجاد سوءتفاهم در این کشور بودند، لذا مهمترین خیانتی که آنها در طول این چند سال به اسلام کرده‌اند همین است.

حجت الاسلام پناهیان اضافه کرد: آنها در اقدامی فریبکارانه واژه الله اکبر را مختص به طالبان دانسته‌اند و در یک حرکت ازپیش تعیین شده تمام جنایات و زشتی‌ها پای طالبان را با واژه الله اکبر در جهان گسترش دادند که این موضوع سبب شد بسیاری از مردم جهان از واژه الله اکبر برداشت نامناسب کرده و به سوءتفاهم برسند.

وی با طرح این سوال که چه کسانی باید سوءتفاهم ها را در جامعه برطرف کنند اظهار داشت: در درجه اول مسئولان کشور وظیفه دارند سوتفاهم ها را برطرف کنند.

این کارشناس مذهبی و سیاسی با اشاره به چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و یازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: کسانی باید در این انتخابات مورد حمایت مردم و انتخاب آنان باشند که اشخاصی کارآمد، انقلابی و در خدمت مردم باشند تا بتوانند زندگی مردم را متحول کنند.

حجت الاسلام پناهیان تاکید کرد: باید در انتخابات آتی از منازعات سیاسی دور باشیم زیرا بعضی فکر می کنند عرصه سیاسی زمین بازی است.

حجت الاسلام پناهیان با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا امیدوارم شورای شهر نیز محل منازعات سیاسی قرار نگیرد لذا مردم از کسانی که به آنها اعتماد کرده و انتخاب می کنند انتظار دارنددر مسیر بهبود بخشیدن به زندگی آنها تلاش کند./رض

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.