رشد فزاینده ثبت نام مسکن ویژه

۱۶م اسفند ،

به گزارش نوساز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، با اعلام این خبر گفت: بدون آنکه شرایط طرح را آسان کرده باشیم ثبت نام در مسکن ویژه تا میزان دو برابر نسبت به روزهای آغاز در مهر ماه ۹۱ افزایش پیدا کرده است.

فریبرز واحدی شرایط متقاضیان را کماکان همانند قبل عنوان کرد و گفت: ۴ شرط عدم سابقه مالکیت از تاریخ ۱/۱/۸۴ ، عدم استفاده از امکانات دولتی (فرم جیم سبز)، سابقه سکونت ۵ ساله در شهر تهران و توان پرداخت اقساط بیست میلیونی هر سه ماه یک بار از شرایط اصلی ثبت نام مسکن ویژه تهرانسر است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در استان تهران ، سرعت در اجرای عملیات ساختمانی در منطقه تهرانسر که برای مردم کاملا مشهود بوده است ، اوج گرفتن قیمت مسکن در تهران و ثابت ماندن قیمت فروش آپارتمانهای مسکن ویژه را سبب اقبال مردم به مسکن ویژه عنوان کرده و افزود: به طور یقین قیمت آپارتمانهای مسکن ویژه نسبت به سایر آپارتمانهای مشابه در تهرانسر ۲۵ درصد ارزان تر است و این در حالی است که قیمت آپارتمان نوساز مشابه مسکن ویژه در منطقه تهرانسر به متری ۵/۳ میلیون تومان رسیده است.

واحدی استقبال زمستانی از ثبت نام در مسکن ویژه را بسیار خوب توصیف کرده و گفت: این استقبال ما را برای آغاز پروژه های تازهتر در سایر نقاط تهران مصمم کرده است.

وی با تأکید بر اینکه آورده نقدی متقاضیان و پیش خریداران افزایش آنچنانی نخواهد داشت، افزود: مشاعات ۴۰ متری شامل حیاط و پارکینگ برای آپارتمان های ۱۰۵ متری و همچنین تراکم کم ساختمان ها از مزیت های مهم مسکن ویژه تهرانسر است.

واحدی در پایان به بازدیدهای مستمر مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و حمایت های خاص ایشان نسبت به سرعت گرفتن اجرای پروژه مسکن ویژه تهرانسر اشاره کرد و گفت: روز جمعه ۱۸ اسفند ماه نیز همچون جمعه قبل ، مهندس نیکزاد در پایگاه اینترنتی مسکن ویژه تهرانسر حضور خواهند داشت و بر مراحل اجرا و مشکلات طرح، نظارت خواهند کرد.


آخرین خبرها
منبع: نوسازنیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.