رشد ۳۲ درصدی منابع بانک کارآفرین

۲۶اردیبهشت،

بینا- مدیر عامل بانک کارآفرین گفت: این بانک با همت و تلاش نیروهای خود توانست در سال ۹۰ ،۴۲درصد و در سال ۹۱ ،۳۲درصد به میزان منابع بانک بیفزاید.

به گزارش بنکر (Banker)، دکتر ولی الله سیف، با اعلام این خبر افزود: با این رشد منابع پس دستیابی به افزایش ۵۰درصدی منابع بانک کارآفرین در سال ۹۲ کار چندان دشواری برای نیروهای آن نیست.
وی تاکید کرد:  دستیابی به رشد ۵۰درصدی سپرده های بانک مستلزم آن است که ما به واقعیات بازار توجه داشته باشیم که با چه نرخی منابع را جذب می کنیم و شاید بازنگری هایی در نرخ سود سپرده های بانکی لازم باشد.
سیف همچنین به برنامه های بانک در حوزه تسهیلات اشاره کرد و متذکر شد:باید علاوه بر رشد ۵۰درصدی سپرده های بانک، در ارائه تسهیلات نیز ۵۵درصد افزایش عملکرد داشته باشیم تا بتوانیم به اهداف موردنظر خود دست یابیم.
مدیرعامل بانک کارآفرین در سخنان خود به مطالبات غیرجاری بانک کارآفرین نیز اشاره کرد و گفت:«در سال ۹۲ ما باید مطالبات غیرجاری بانک را از ۱۶درصد به ۱۰درصد کاهش دهیم و در  این مسیر نیز تمامی همکاران صف و ستادی باید همکاری تنگاتنگی با یکدیگر داشته باشند.»
وی خاطرنشان کرد: با وجود امکان اثرگذاری تحولات سیاسی بر اقتصاد کشور، بانک کارآفرین بر آن است تا سهم خود را از بازار افزایش دهد و حضور در عرصه های پولی و بانکی کشور را از ۴٫۶ به ۵درصد برساند.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.