رشد ۲۸ درصدی کاربران الکترونیکی بانک اقتصادنوین

۱۹م دیماه ،

رشد ۲۸ درصدی کاربران الکترونیکی بانک اقتصادنوین | چاپ |
سه شنبه ۱۹ دی ساعت ۱۱:۲۸

بینا- در ادامه رشد کاربران خدمات بانکداری الکترونیک بانک اقتصادنوین در سراسر کشور تعداد کاربران چهار خدمت الکترونیکی این بانک در پایان آذر ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۸ درصد رشد کرد.
به گزارش بینا به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، تعداد کاربران چهار خدمت تلفن بانک، اینترنت بانک، پیام کوتاه بانکی و موبایل بانک اقتصادنوین در پایان آذر ماه امسال از مرز ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر قبل که نسبت به تعداد کاربران این خدمات در پایان آذر ماه سال قبل بیش از ۲۸ درصد رشد نشان می‌دهد.
علاوه بر این تعداد خودپردازهای بانک اقتصادنوین در این مدت نیز با ۱۵ درصد رشد از مرز ۸۰۰ دستگاه گذشت که این رشد زمینه را برای افزایش رضایت‌مندی مشتریان بانک اقتصادنوین و دارندگان کارت‌های شبکه بانکی بیش از پیش فراهم می‌کند.
در حالی تعداد خودپردازهای بانک اقتصادنوین در پایان آذر ماه امسال از مرز ۸۰۰ دستگاه گذشت که تعداد شعب این بانک در این مقطع ۲۶۶ شعبه بوده است، به عبارت دیگر بانک اقتصادنوین با هدف رضایت‌مندی هموطنان عزیز در سراسر کشور نسبت به گسترش خودپردازهای خارج از شعب خود اقدام کرده که اکثر این خودپردازها در مراکز پرتردد و مرکز تجاری و خرید نصب شده است.
همچنین در پایان آذر ماه تعداد انواع کارت‌های صادره این بانک شامل کارت نقدی، هدیه، بن و اعتباری نیز از مرز ۷ میلیون کارت گذشت که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن بیش از ۲۲ درصد رشد نشان می‌دهد.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.