رشد ۳۲ درصدی سود خالص هوواوی در سال ۲۰۱۲

۱۹فروردین۱۳،

 

شرکت چینی هوواوی نگاه مثبتی به آینده بازار مخابراتی جهان دارد و از هم‌اکنون پیش‌بینی کرده است که برای ۵ سال آینده میانگین رشد سالانه ۱۰ درصدی دارد.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این شرکت مخابراتی چینی با انتشار یافتن بیانیه‌ای اعلام کرد که سود خالص آن طی سال ۲۰۱۲ میلادی با رشد ۳۲ درصدی به ۱۵٫۳۸ میلیارد یوان(۲٫۴ میلیارد دلار) رسیده است که رشد فعالیت‌های عملیاتی این شرکت بیشترین تاثیر را در افزایش سود یاد شده برجا گذاشته است. میزان کل درآمدهای حاصل از فروش محصولات هوواوی در سال قبل ۲۲۰ میلیارد یوان(۳۵٫۵ میلیارد دلار) اعلام شده است.
"گو پینگ"(Guo Ping) مدیر عملیاتی هوواوی توضیح داد که شبکه‌های مخابراتی هنوز نیازهای ارتباطی فراوانی دارند که این شرکت چینی با تمرکز روی آن‌ها، جایگاه خود را در بازار جهانی مستحکم‌تر می‌کند.
او گفت: «صنعت فناوری ارتباطات و اطلاعات در آینده به رشد خود ادامه می‌دهد و در این راستا فرصت‌های فراوانی در حوزه سیستم‌های پردازش ابری، استفاده از دستگاه‌های شخصی در محل کار(BYOD) و سیستم‌های Big Data به‌وجود می‌آید و در نهایت شاهد خواهیم بود که گوشی‌های هوشمند به‌طور کامل جایگزین گوشی‌های معمولی می‌شوند».
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.