رشد ۳۸ درصدی منابع بانک صنعت و معدن

۲۷فروردین۱۳،

بینا- وزیرصنعت ، معدن و تجارت در مراسم اجلاس سراسری مدیران این وزارتخانه از بانک صنعت و معدن قدردانی ویژه کرد.
به گزارش بینا، مهدی غضنفری در این مراسم که روز ۲۴ فروردین ماه ۹۲  با حضور احمدی نژاد ، رییس جمهوری کشورمان ، مدیران وزارت صنعت ، معدن و تجارت و همچنین جناب دانیالی رییس محترم هیأت مدیره و مدیرعامل ، اعضای هیات مدیره ، معاونین، مدیران و سرپرستی های استانی بانک صنعت و معدن برگزار شد گفت : علیرغم مشکلاتی که در سال وجود داشت ، در این سال مبلغ ۵۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی به حوزه های کاری صنعت ، معدن و تجارت پرداخت شد .
در نشستی که بعد ازظهر همانروز و با عنوان « هم اندیشی مدیران شبکه بانک صنعت ومعدن ، به منظور بررسی عملکرد سال قبل و تبیین اهداف و برنامه های راهبردی سال جاری » با حضور مدیرعامل و سطوح مدیریتی این بانک برگزار شد  دانیالی تأکید کرد ، ما باید با انرژی و صلابتی بیش از پیش ، مسیری را که تاکنون پیموده ایم ادامه دهیم.
ایشان افرود : مقام معظم رهبری سال را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامیده است و این به آن معناست که ما باید امسال در مسیر ارایه خدمات بیشتر و متنوع تر به صنعتگران و متولیان تولید در کشور و روان سازی و سرعت بخشی به فرایند اعطای تسهیلات عملکردی بی نظیر داشته باشیم .
دانیالی ، برنامه محور بودن را از لوازم ارتقاء سطح فعالیت های بانک بر شمرده و اظهار داشت که این امر به معنای تحلیل عملکرد قبل ، بررسی فعالیت کنونی ، شناخت اهداف ، و سازوکار لازم برای تحقق بخشیدن به آنها است .
مدیرعامل بانک صنعت ومعدن ضمن اشاره به این که موفقیت های کسب شده در هر سازمان حاصل رصد و پایش مستمر فعالیت‌ها است ، نظارتی را مفید توصیف کرد که دارای ویژگی های دقت ، تأثیر و استمرار بوده و در مراحل مختلف کار تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری شود.
دانیالی در ادامه سخنان خود در این نشست اعلام کرد : بانک صنعت و معدن در سال قبل میزان ۳۸ درصد رشد منابع داشته و همه همکاران در تمام سطوح در کسب این موفقیت شریک بوده اند .
وی با بیان این که چابک سازی بیشتر فعالیت ها از اهداف سال جاری بانک صنعت و معدن است تمرکز حساب ذینفعانی که خواستار دریافت تسهیلات می باشند را در این بانک مورد تأکید قرارداد.
در این نشست نعمت الهی عضو هیات مدیره با ارایه گزارشی از موفقیت های بانک صنعت و معدن در سال خواستار رعایت اصل مشتری مداری در بانک شد.
فرحی عضو دیگر هیأت مدیره این بانک نیز در جلسه مزبور با تصریح این که بانک صنعت ومعدن در سال قبل در دو بخش تأمین و تخصیص منابع رشد خوبی داشته بیان داشت : سیستم بانکی کشور در ۱۰ سال قبل از نظر مانده تسهیلات ۳۲ درصد رشد داشته ، این رشد در بانک های تخصصی ۲۹ درصد و در بانک صنعت ومعدن ۴۹ درصد ، یعنی به مراتب بیش از میانگین شبکه بانکی کشور بوده است .
در بخشی دیگر از نشست مزبور جناب آقای بطحایی معاون بانکی و بین الملل به تشریح عملکرد شعب در سال قبل و برنامه های سال جاری پرداخته و ضمن اعلام اسامی شعب برتر بانک ازاحتمال افزایش تعداد سرپرستی های بانک صنعت و معدن در سطح کشور خبر داد.
در انتهای این نشست حاضران به بحث و گفتگو پیرامون چالش های موجود در مسیر تحقق اهداف و برنامه های بانک صنعت و معدن پرداختند.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.