رشد ۵۰۰ درصدی عرضه جهانی فناوری‌های هوشمند پوشیدنی در نیمه دوم ۲۰۲۴

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

عرضه جهانی فناوری‌های هوشمند پوشیدنی با سرعت قابل ملاحظه رو به افزایش است و در حالی که طی نیمه اول سال ۲۰۲۴ میلادی تنها ۲۰۰ هزار دستگاه از این محصولات وارد بازار جهانی شد، مرکز تحقیقاتی Canalys پیش‌بینی کرده است که تعداد این دستگاه‌ها در نیمه دوم امسال رشد ۵۰۰ درصدی را تجربه خواهد کرد.
 
 
به گزارش فارس به نقل از دی‌جی‌تایمز، "کریس جونز"( Chris Jones) مدیر و تحلیلگر برتر مرکز تحقیقاتی Canalys در این خصوص گفت: «شرکت سامسونگ موفق شد طی دوم ماه اول از زمان عرضه ساعت مچی هوشمند Galaxy Gear  بیش از ۸۰۰ هزار دستگاه از آن را به فروش برساند. با این اتفاق سامسونگ توانست حاکمیت بازار جهانی فناوری‌های هوشمند پوشیدنی را نیز در دست بگیرد».
 
او در ادامه توضیح داد: «شرکت Pebble همچنان به فعالیت‌های خود در زمینه تولید ساعت مچی هوشمند ادامه می‌دهد. ارتقا سیستم‌عامل iOS 7 و به‌روزرسانی SDK آن سبب شده است فرصت‌های تازه برای فعالیت شرکت Pebble ایجاد شود و این مرکز در نهایت بتواند ساعت مچی هوشمند خود را با باتری بسیار پرتوان روانه بازار کند».
 
"دانیل میت"( Daniel Matte) از تحلیلگران مرکز Canalys نیز اظهار داشت: «بازار جهانی فناوری‌های هوشمند پوشیدنی پویایی بسیار بسیاری دارد. پیش‌بینی می‌کنیم که این فضا طی ۱۲ ماه آینده با تغییرات قابل ملاحظه روبه‌رو شود».
 
او در ادامه همچنین توضیح داد: «دستگاه‌های هوشمند پوشیدنی با قابلیت اتصال به گوشی‌های هوشمند که با موفقیت هرچه تمام‌تر وارد بازار جهانی شده‌اند، یک ابزار مکمل تازه برای کاربران موبایلی محسوب می‌شوند».

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.