رشد ۵۳ درصدی کیفیت محصولات ایران خودرو

۱۳خردادماه،

کیانوش پورمجیب معاون کیفیت ایران‌خودرو با بیان مطلب فوق ادامه داد: این درحالی است که کیفیت محصولات تولیدی این شرکت از روند رو به رشدی برخوردار است، به‌طوری که میانگین کیفیت محصولات در سال ۹۰ نسبت به سال ۸۸ به میزان ۴۴ درصد بوده است.

وی افزود: مستندات و عملکرد گروه صنعتی ایران‌خودرو از سال ۸۸ تاکنون گویای این نکته است که مجموعه برنامه‌ریزی‌ها و جهت‌گیری‌های کیفی در تعریف پروژه‌ها منجر به دستاوردهایی معین در زمینه ارتقای کیفیت محصولات تولیدی شده است.

پورمجیب ادامه داد: بهبود کیفی محصولات ایران‌خودرو در سال ۹۱ براساس شاخص آدیت ترکیبی به شکلی است که در حال حاضر همه خودروهای تولیدی این شرکت در سطوح کیفی خوب و خیلی خوب قرار دارند. این امر نشانگر این است که ایران‌خودرو نسبت به اهداف آیین‌نامه ارتقای کیفی خودروها، ابلاغی توسط وزارت صنایع سابق پیشی گرفت است.

وی با بیان این‌که از نظر ما پراهمیت ترین شاخص برای سنجش کیفیت محصولات، نظر مصرف‌کنندگان و مشتریان نهایی است که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران انجام می‌شود، تصریح کرد: خوش‌بختانه محصولات ایران‌خودرو در این شاخص همواره راه بهبود را پیموده‌اند و با پروژه‌هایی که در دست اجرا داریم، امیدواریم این بهبودها تا رسیدن و حفظ بهترین جایگاه بین سایر محصولات تولیدی در کشور ادامه یابد.

به گفته معاون کیفیت ایران‌خودرو براساس آخرین وضعیت انتشار یافته شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در حوزه شاخص رضایت مشتریان از محصولات در سطح قیمتی ۲۰ تا ۴۰ میلیون تومان رتبه اول مربوط به خودروی پژو ۲۰۶ صندوق‌دار است.


IKCOPress
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.